هوگو بارا به‌عنوان سرپرست Oculus به فیسبوک پیوست

چند روز پیش، هوگو بارا با پست فیس‌بوکی خود همه را متعجب کرد. وی در آن پست بیان کرد که قصد ترک شرکت شیائومی را گرفته است؛ شرکتی که پیش از روی کار‌ آمدن بارا تنها یک استارت‌آپ به نظر می‌آمد و پس از پیوستن وی، هوگو توانست آن را به یک شرکت بین‌المللی که […]

چند روز پیش، هوگو بارا با پست فیس‌بوکی خود همه را متعجب کرد. وی در آن پست بیان کرد که قصد ترک شرکت شیائومی را گرفته است؛ شرکتی که پیش از روی کار‌ آمدن بارا تنها یک استارت‌آپ به نظر می‌آمد و پس از پیوستن وی، هوگو توانست آن را به یک شرکت بین‌المللی که امروزه شاهد آن هستیم تبدیل کند. حالا به نظر می‌رسد هوگو پست مناسبی را پیدا کرده است. هوگو بارا به عنوان سرپرست بخش واقعیت مجازی فیس‌بوک در آمده و از این پس در این شرکت فعالیت خواهد کرد.

هوگو بارا با همکاری با مارک زاکنبرگ می‌تواند شرکت فیس‌بوک را به موفقیت‌های بیشتری برساند. زاکنبرگ در پست فیس‌بوک خود عنوان کرده که با هوگو در مورد افزوده و واقعیت مجازی هم عقیده است و آن‌ها معتقند که این دو پلتفرم به پلتفرم‌های اصلی دنیای تکنولوژی تبدیل خواهند شد.

با وجود این که هوگو همچنان در شهر پکن به سر می‌برد، این دو توسط واقعیت مجازی با یکدیگر تصویر سلفی را به ثبت رساندند و در فیس‌بوک منتشر کردند. هوگو بارای برزیلی پیش از این نیز در گوگل و در بخش اندروید این شرکت کار می‌کرد و پس از آن به شیائومی پیوست. شما می‌توانید ماجرای خروج وی از شیائومی را از اینجا مطالعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال