طراحی کارت هیبریدی توسط یک شرکت دانش بنیان

یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی کارت هیبریدی مبتنی بر فناوری NFC، ترکیب کارت بانکی و شهروندی، شد که امکان شارژ کارت از طریق گوشی موبایل فراهم است. به طوریکه، در این روش میزان دلخواه شارژ اینترنتی انتخاب و هزینه آن از طریق نزدیک کردن کارت به گوشی موبایل دارای قابلیت NFC ، پرداخت […]

یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی کارت هیبریدی مبتنی بر فناوری NFC، ترکیب کارت بانکی و شهروندی، شد که امکان شارژ کارت از طریق گوشی موبایل فراهم است. به طوریکه، در این روش میزان دلخواه شارژ اینترنتی انتخاب و هزینه آن از طریق نزدیک کردن کارت به گوشی موبایل دارای قابلیت NFC ، پرداخت می‌شود.

فرهنگ فرزان، معاون توسعه کسب و کار یک شرکت دانش بنیان با اشاره به عدم حذف فعلی کارت بانکی از بازار ایران، گفت: ترکیب کارت بانکی موجود با راه‌حل‌های جدید و راه‌اندازی کیف پول مبتنی بر کارت و سیم‌کارت، راهکار توسعه وضعیت فعلی است.

وی تصریح کرد: کارت‌های هیبریدی (ترکیبی) و کیف پول مبتنی بر کارت و سیم‌کارت از جمله نیازهای پیش روی بازار پرداخت در ایران است که مقدمات ارائه این محصول‌ها در کشور در حال آماده شدن است.

فرزان با بیان اینکه با افزایش کاربردهای NFC در خدمات شهری، مردم به استفاده از این خدمات ترغیب می‌شوند، گفت: همین امر علاقه اپراتورهای موبایل را نیز برای ارائه سیم‌کارت‌های دارای قابلیت NFC افزایش خواهد یافت که در نهایت زمینه برای راه‌اندازی کیف پول الکترونیکی روی سیم‌کارت فراهم خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال