با ساعت هوشمند، کنترل خودرو خود را به دست بگیرید

با رشد و پیشرفت تکنولوژی و پدید‌آمدن گجت‌های پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند، این گجت‌های دوست داشتنی در میان کاربران محبوبیت خاصی پیدا کرده و علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است. حال تصور کنید روزی برسد که برخی از امور مهم زندگی انسان‌ها توسط این ساعت ها اداره شود. کمپانی بزرگ خودروسازی هیوندای در […]

با رشد و پیشرفت تکنولوژی و پدید‌آمدن گجت‌های پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند، این گجت‌های دوست داشتنی در میان کاربران محبوبیت خاصی پیدا کرده و علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است. حال تصور کنید روزی برسد که برخی از امور مهم زندگی انسان‌ها توسط این ساعت ها اداره شود.

کمپانی بزرگ خودروسازی هیوندای در حوزه ساعت‌های هوشمند قدم گذاشته و با عرضه اپلیکیشن Blue Link برای ساعت‌های هوشمند، انجام برخی فرمان‌های خودرو را ساده کرده است. به کمک این اپلیکیشن و ساعت‌های هوشمند می‌توان از راه دور درب‌های خودرو را قفل و یا باز کرده، خودرو را روشن و یا خاموش کرد، چراغ های ماشین را تحت کنترل در آورد و یا بوق ماشین را نیز می‌توان به صدا درآورد.

همچنین می‌توان در پارکینگ بین آن همه ماشین، ماشین مورد نظر را یافته و با امدادخودروهای جاده‌ای تماس گرفت، و جالب است بدانید که همه این‌کارها را نیز می توان با صدا و فرمان‌های صوتی انجام داد.

طبق گزارشات، درحال حاضر این اپلیکیشن برای دستگاه‌های Android Wear  عرضه شده و برای ساعت هوشمند اپل واچ هم آماده برای عرضه به بازار می‌باشد.

bluelink-smartwatch

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال