iCloud Drive شرکت اپل قبل از عرضه شدن برای OS X، برای PC عرضه خواهد شد!

iCloud Drive برنامه ای جدید از سوی شرکت اپل می باشد که همراه با معرفی iOS 8 معرفی شد اما به دلیل اینکه نسخه ی فعلی از سیستم عامل OS X یا مکینتاش قابلیت پشتیبانی از این برنامه را ندارد، این برنامه ابتدا برای دارندگان ویندوز 7 و ویندوز های بعد از آن عرضه خواهد […]

iCloud Drive برنامه ای جدید از سوی شرکت اپل می باشد که همراه با معرفی iOS 8 معرفی شد اما به دلیل اینکه نسخه ی فعلی از سیستم عامل OS X یا مکینتاش قابلیت پشتیبانی از این برنامه را ندارد، این برنامه ابتدا برای دارندگان ویندوز 7 و ویندوز های بعد از آن عرضه خواهد شد.

iCloud Drive یک سرویس اشتراک گذاری فایل و در واقع یک فضای ابری رایگان می باشد که همخوانی کاملی با iOS 8 و ویندوز سون و ویندوز های منتشر شده ی بعد از آن دارد و قرار است با OS X Yosemite که اعلام شده در پاییز عرضه خواهد شد، همخوانی کامل داشته باشد.

فضایی که iCloud Drive در اختیار کاربران قرار می دهد امکانات ویژه ای را نیز به همراه دارد که طبق گفته ی سازندگان، کسانی که از ویندوز استفاده می کنند از برخی از ویژگی های آن محروم هستند چرا که این سازگاری ها به صورت کامل با محصولات اپل انجام شده است.

اپل این فضا را در نمایشگاه WWDC 2014 که در ماه ژوئن برگزار شده بود برای ویندوز معرفی کرد و نسخه ی آزمایشی آن نیز در ابتدای سپتامبر برای تست و آزمایش توسط توسعه دهندگان منتشر شده بود. حال باید منتظر ماند و دید که اپل چه برنامه هایی برای iCloud Drive خواهد داشت.

 لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال