شناسایی باگ ChatGPT و معرفی آن ۲۰ هزار دلار پاداش دارد

شرکت OpenAI با هدف شناسایی باگ های احتمالی چت بات ChatGPT برنامه شناسایی باگ را اجرا می کند. این شرکت به افرادی که باگ ها را معرفی کنند بر حسب میزان شدت باگ بین ۲۰۰ تا ۲۰ هزار دلار پاداش خواهد داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات ChatGPT با وجود […]

شرکت OpenAI با هدف شناسایی باگ های احتمالی چت بات ChatGPT برنامه شناسایی باگ را اجرا می کند. این شرکت به افرادی که باگ ها را معرفی کنند بر حسب میزان شدت باگ بین ۲۰۰ تا ۲۰ هزار دلار پاداش خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات ChatGPT با وجود شهرت و تاثیرات فراوان یک نرم افزار بوده و ممکن است نقص های فراوانی بهمراه داشته باشد. به همین شرکت سازنده آن قصد دارد طی یک برنامه شکار باگ به افرادی که مشکلات این نرم افزار را گزارش کنند جایزه دهد. در پست وبلاگ این شرکت آمده است: این شرکت برای اجرای این برنامه از پلتفرم Bugcrowd استفاده کرده است. این استارتاپ برای برندگان این برنامه جوایزی بین ۲۰۰ تا ۲۰ هزار دلار برای مشکلات با شدت های مختلف انتخاب کرده است.

این در حالیست که پیش از ChatGPT دارای یک مشکل اساسی بود و پس از آنکه مشخص شد کاربران می توانند تاریخچه چت دیگر کاربران را بخوانند این برنامه برای مدتی تعطیل شد. OpenAI در پست خود گفته است: اینکه آسیب پذیری و نقص هایی وجود دارد قابل درک است. همچنین معتقدیم که با شفافیت و همکاری امکان رفع مشکلات وجود دارد. به همین دلیل طی درخواستی از جامعه جهانی محققان امنیتی، هکرها و علاقمندان به فناوری در شناسایی باگ های این برنامه و رفع آن دعوت می کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال