IFA 2014: نسل جدید ایسوس Memo Pad 7 معرفی شد

اطمینان پیدا کرده بودیم که ایسوس در مراسم IFA نسل جدیدی از تبلت هایش را با خود به همراه خواهد داشت. نسل جدید ایسوس ممو پد 7 نه تنها به پردازنده ی جدید تری مجهز شده بلکه طراحی منحصر به فرد جدیدی دارد. این تبلت به نسل جدید پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اینتل اتم با چهار […]

اطمینان پیدا کرده بودیم که ایسوس در مراسم IFA نسل جدیدی از تبلت هایش را با خود به همراه خواهد داشت. نسل جدید ایسوس ممو پد 7 نه تنها به پردازنده ی جدید تری مجهز شده بلکه طراحی منحصر به فرد جدیدی دارد.

این تبلت به نسل جدید پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اینتل اتم با چهار هسته‌ی 1.83 گیگاهرتزی مجهز شده است. همچنین علاوه بر طراحی جدید و زیبای بدنه رزولوشن نمایشگر به 1920 در 1080 پیکسل ارتقا یافته است. این تبلت به آخرین نسخه ی اندروید کیت کت مجهز است. ضخامت بدنه به 8.3 میلی‌متر و وزن آن بخاطر بدنه فایبرگلاس به 269 گرم کاهش یافته است.

حاشیه‌ی بیش از اندازه نمایشگر در نسل قبل بهبود پیدا کرده و نازک‌ تر شده است همچنین رم به کار رفته در این دستگاه دوبرابر نسل قبل یعنی ۲ گیگابایت شده است. حافظه‌ی داخلی از ۱۶ تا ۶۴ گیگابایت متغیر است و امکان افزایش با کارت حافظه نیز وجود دارد. دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو از دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت جدید ایسوس هستند.

در بخش نرم‌افزار از رابط کاربری ZenUI ایسوس استفاده شده است. قیمت این محصول برای بازار بریتانیا ۱۷۹ پوند در نظر گرفته شده که احتمالا در کشورهای دیگر متفاوت خواهد بود.

asus-memopad-7-ifa-2014-3

asus-memopad-7-ifa-2014-4

asus-memopad-7-ifa-2014-5

asus-memopad-7-ifa-2014-6

asus-memopad-7-ifa-2014-7

asus-memopad-7-ifa-2014-10

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال