کالبدشکافی پلی استیشن به مناسبت 25سالگی آن

بدون شک گیمرهایی که سن بالایی دارند قطعا با نسل اول پلی استیشن خاطرات بسیاری داشته و اولین بازیهای ویدئویی خود را روی آن اجرا کردند. بازی های نوستالوژیکی که باید به رزیدنت اویل 2، کرش، فیفا 98 و برخی دیگر اشاره کرد. اولین نسل پلی استیشن سوم دسامبر سال 1994 روانه بازار شد. حال […]

بدون شک گیمرهایی که سن بالایی دارند قطعا با نسل اول پلی استیشن خاطرات بسیاری داشته و اولین بازیهای ویدئویی خود را روی آن اجرا کردند. بازی های نوستالوژیکی که باید به رزیدنت اویل 2، کرش، فیفا 98 و برخی دیگر اشاره کرد.

اولین نسل پلی استیشن سوم دسامبر سال 1994 روانه بازار شد. حال با گذشت 25 سال و به مناسبت همین روز گروه iFixit تصمیم گرفت تا کالبدشکافی پلی استیشن نسل اول را انجام دهد.

با کالبدشکافی این کنسول شاهد ساختار داخلی و ویژگی های فنی پلی استیشن نسل اول خواهیم بود. با کالبدشکافی ویژگی های داخلی نیز درایو سی دی، پردازنده 32 بیتی، پورت S-Video و اسلات کارت حافظه 128 کیلوبایتی آن آشکار شد.

 

چنین مشخصاتی مناسب همان سال ها بوده و برای امروز هیچ کارایی ندارد. زیرا کمترین مشخصه بوده و نباید انتظار داشت با چنین مشخصات سخت افزاری، ویژگی های کاملی را شاهد باشیم.

همانطور که گفته شد، با کالبدشکافی کنسول توسط تیم آی فیکس آی تی، این کنسول بازی نسل اولی می تواند یادآور خاطرات باشد و به نوعی نوستالوژیک به شمار می رود.

گذشت 25 سال از عرضه این کنسول مدت زمان کوتاهی نیست و کالبدشکافی کنسول نیز می تواند در نوع خود قابل توجه باشد. به هر حال شما می‌توانید در تصاویر شاهد کالبدشکافی باشید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال