ایلان ماسک با کاهش قیمت و پرداخت با دوج کوین به دنبال تغییرات در توییتر بلو است

ایلان ماسک که اکنون به عنوان بزرگترین سهام دار توییتر محسوب می شود قصد دارد تغییراتی را در توییتر بلو ایجاد کند. این عضو جدید هیئت مدیره توییتر در توییت اخیر خود اعلام کرد علاوه بر کاهش قیمت و حذف تبلیغات در این سرویس امکان پرداخت هزینه با دوج کوین نیز باید فراهم شود. به […]

ایلان ماسک که اکنون به عنوان بزرگترین سهام دار توییتر محسوب می شود قصد دارد تغییراتی را در توییتر بلو ایجاد کند. این عضو جدید هیئت مدیره توییتر در توییت اخیر خود اعلام کرد علاوه بر کاهش قیمت و حذف تبلیغات در این سرویس امکان پرداخت هزینه با دوج کوین نیز باید فراهم شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک پس از خرید ۹.۲ درصد از سهام توییتر به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این شبکه اجتماعی شناخته می شود. مدیرعامل تسلا با پرداخت حدود ۳ میلیارد دلار اکنون قصد دارد تغییرات اساسی در سرویس پریمیوم توییتر بلو ایجاد کند. وی در توییت اخیر خود در این شبکه اجتماعی گفته است: قیمت ماهانه این سرویس باید به ۲ دلار کاهش پیدا کند. این در حالی است که کاربران سه دلار برای این سرویس پرداخت می کنند. همچنین برای دسترسی به قیمت ۲ دلار باید اشتراک یک ساله خریداری شود.

 به گفته ماسک تمامی کاربران باید امکان خرید این سرویس با پول محلی خود را داشته باشند. در حال حاضر این قابلیت تنها در آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند در دسترس است. ایلان ماسک برای تبلیغات در سرویس توییتر بلو نیز پیشنهاد داده است تا با هدف عدم وابستگی به درآمد تبلیغات آن را حذف کنند. زیرا می تواند به عنوان اهرم فشار شرکت ها در دیکته کردن سیاست هایشان به کار رود. همچنین به گفته وی باید گزینه برای خرید با دوج کوین در اختیار کاربران قرار بگیرد. حتی ماسک در این مورد از مخاطبان خود نظرخواهی نیز کرده است. هنوز تیم مدیریت توییتر واکنشی به پیشنهادهای ایلان ماسک نشان نداده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال