ایلان ماسک به دنبال استخدام مهندس در شرکت نورالینک

ایلان ماسک که به عنوان موسس شرکت ‌نوروتکنولوژی نورالینک نیز شناخته می شود در حساب توییتری خود اعلام کرده است قصد دارد چندین مهندس را در شرکت خود استخدام کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در توییتر خود در مورد استخدام مهندس نوشته است” اگر با تلفن های همراه و […]

ایلان ماسک که به عنوان موسس شرکت ‌نوروتکنولوژی نورالینک نیز شناخته می شود در حساب توییتری خود اعلام کرده است قصد دارد چندین مهندس را در شرکت خود استخدام کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در توییتر خود در مورد استخدام مهندس نوشته است” اگر با تلفن های همراه و دستگاه‌های پوشیدنی کار کرده‌اید و مسائلی مانند پردازش سیگنال و شارژ القایی را میدانید میتوانید در لینک Engineering@neuralink.com  شغلی را برای خود در نظر داشته باشید.

شرکت نورالینک ایلان ماسک در حال حاضر در حال استخدام ۱۱ مهندس است. این شرکت که در زمینه نوروتکنولوژی یا همان فناوری عصبی فعالیت دارد در حال حاضر بر روی رابط های مغز- ماشین قابل کاشت در بدن کار می کند. این شرکت از زمان تاسیس تاکنون دانشمندان بسیاری را در زمینه علوم اعصاب استخدام کرده و در حال حاضر ۹۰ کارمند دارد و بودجه مربوط به آن برای تحقیقات در مورد این پروژه ۱۵۸ میلیون دلار برآورد شده است.

 ماسک پیش از این توضیح داده بود که این پروژه با هدف پیشرفت انسانی موسوم به ترابشریت و دستیابی به همزیستی با هوش مصنوعی انجام می گیرد. ترابشریت نوعی جنبش فکری و فرهنگی است که در آن به افزایش در دسترس بودن فناوری و هچنین توانمند سازی انسان ها به لحاظ فیزیکی، ذهنی و روانشناختی می‌پردازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال