ایلان ماسک به دنبال استفاده گسترده از سیستم احراز هویت در توییتر است

به نظر می رسد ایلان ماسک پس از خرید سهام توییتر اکنون به دنبال برقراری تعادل بین مقوله احراز هویت کاربران و اهمیت ناشناس ماندن آنها در توییتر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک با پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری، وی شکست دادن بات های اسپم […]

به نظر می رسد ایلان ماسک پس از خرید سهام توییتر اکنون به دنبال برقراری تعادل بین مقوله احراز هویت کاربران و اهمیت ناشناس ماندن آنها در توییتر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک با پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری، وی شکست دادن بات های اسپم در این شبکه اجتماعی را به عنوان یکی از اهداف خود معرفی کرد. اما به نظر می رسد یکی از مهم‌ترین راهکارهای رسیدن به این هدف نیز استفاده گسترده از سیستم احراز هویت باشد.

هنوز مشخص نیست مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس چگونه می تواند اهداف خود را در توییتر پیاده کند. اما به نظر می‌رسد موضع ایلان ماسک در مورد سیستم احراز هویت مشخص شده باشد. پیش از این نیز فرماندار سابق ایالات آرکانزاس آمریکا از تلاش ایلان ماسک به استفاده کاربران از نام واقعی شان صحبت کرده بود. در عین حال ایلان ماسک پس از اعلام نظر فرماندار سابق آرکانزاس از اهمیت ناشناس ماندن کاربران در کنار احراز هویت آنها خبر داد. به طوری که باید بین این دو مقوله تعادل برقرار شود.

 به نظر می رسد این جواب کوتاه ایلان ماسک چشم انداز او را برای استفاده از این سیستم در توییتر نشان داده است. احتمالا پس از انجام قراردادهای نهایی و تصاحب کامل توییتر کنترل آن به طور کامل در اختیار ایلان ماسک قرار می گیرد و این شخصیت پیش از این بارها احراز هویت کاربران را به عنوان یکی از هدف های اصلی خود عنوان کرده بود. البته کاربرانی که با مخفی کردن هویت خود قصد دارند بیان آزادانه ای در این پلتفرم داشته باشند همچنان در نظر ایلان ماسک مهم هستند. برخی شایعات از ایجاد تغییرات بزرگ در این شرکت پس از حضور ایلان ماسک و خصوصی سازی آن حکایت دارند. برخی نیز از تغییرات مدیرعامل و تعدیل نیرو سخن گفته اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال