ایلان ماسک به‌ دنبال ساخت ربات تسلا در سال ۲۰۲۲

ایلان ماسک اعلام کرد یکی از اهداف مهم این شرکت در سال جدید ساخت مهم ترین محصول آن به نام ربات تسلا است. به طوری که از مدل‌های جدید خودرو ها نیز اهمیت بیشتری دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل تسلا اعلام کرد ساخت ربات اپتیموس توسط […]

ایلان ماسک اعلام کرد یکی از اهداف مهم این شرکت در سال جدید ساخت مهم ترین محصول آن به نام ربات تسلا است. به طوری که از مدل‌های جدید خودرو ها نیز اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل تسلا اعلام کرد ساخت ربات اپتیموس توسط این شرکت اولویتی بالاتر از سایبرتراک و دیگر مدلهای خودروی تسلا داشته و ممکن است در بلند مدت عملکردی مراتب مهم تر از وسایل نقلیه تسلا داشته باشد. طبق گزارش منتشر شده توسط CNBC ماسک پس از اعلام گزارش مالی این شرکت از فصل چهارم ۲02۱ اعلام کرد مهمترین محصول این شرکت در سال جدید ساخت ربات انسان نما خواهد بود که مهمتر از ساخت مدل های جدید خودروهای تسلا است. پیش از این نیز ماسک در تابستان ۲02۱ از ساخت تسلا بات خبر داده بود. به گفته وی نمونه اولیه روبات در ۲02۲ آماده خواهد شد اما ممکن است این محصول درست عمل نکند.

به گفته موسس تسلا تا در صورت ساخت این ربات و توانایی آن در انجام کارها همانند انسانها امکان تحول اقتصادی وجود دارد. اگرچه ممکن است این محصول مصرفی هرگز به بازار عرضه نشود. به گفته ماسک اقتصاد در صورت عدم کمبود نیروی کار ممکن است معنای دیگری داشته باشد و اپتیموس نیز به همین منظور خواهد آمد.

اگرچه رباتیک توانسته در برخی شرکتها جایگزین نیروی کار شود اما برخی محدودیت‌های مربوط به فناوری ها نیاز به حضور کارگران در بسیاری از کارها را اجباری می کند. از طرفی ایلان ماسک همیشه در رابطه با عرضه محصولات جذابی اطلاع رسانی می کند که تا زمان عرضه آنها زمان بسیار زیادی نیاز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال