پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید کل سهام توییتر به صورت نقدی

ماسک پس از خرید ۹.۲ درصد از سهام توییتر اکنون پیشنهاد خرید کل سهام این شرکت را مطرح کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک مدیر عامل تسلا پیشنهاد داده است ۱۰۰ درصد سهام توییتر را به صورت نقدی خریداری خواهد کرد. ارزش هر سهم 54.20 دلار و به ارزش ۴۳ […]

ماسک پس از خرید ۹.۲ درصد از سهام توییتر اکنون پیشنهاد خرید کل سهام این شرکت را مطرح کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک مدیر عامل تسلا پیشنهاد داده است ۱۰۰ درصد سهام توییتر را به صورت نقدی خریداری خواهد کرد. ارزش هر سهم 54.20 دلار و به ارزش ۴۳ میلیارد دلار خواهد بود. این درحالی است که ارزش سهام توییتر تنها پس از انتشار این خبر با افزایش ۱۸ درصدی همراه بوده است. ماسک به عنوان بزرگترین سهامدار توییتر پس از آن که از حضور در هیئت مدیره این شبکه اجتماعی انصراف داده است این بار پیشنهاد خرید کل سهام آن را مطرح کرده است. پیشنهاد ماسک بهترین و آخرین پیشنهاد به توییتر خواهد بود که به عقیده ماسک با هدف دستیابی به تغییرات و خصوصی سازی آن انجام می گیرد.

ماسک در پیشنهاد ارائه شده خود توضیح داده است: هدف از سرمایه گذاری در توییتر اعتقاد به توانایی بالقوه آن برای تبدیل شدن به یک پلتفرم آزادی بیان در سراسر جهان بوده است. در حالی که بیان آزاد یک ضرورت اجتماعی در دموکراسی کارآمد به حساب می آید از زمان سرمایه گذاری تاکنون به این نتیجه رسیدم که تنها با تبدیل شدن این شرکت به یک شرکت خصوصی عام امکان رشد آن در قالب فعلی وجود خواهد داشت.

انتشار این خبر با تغییرات زیاد در بازار بورس همراه بود. به طوریکه سهام توییتر ۱۳ درصد افزایش و سهام تسلا نیز یک و نیم درصد کاهش داشته است. ماسک با معرفی خود به عنوان یک طرفدار آزادی بیان توییتر را به عدم رعایت این اصول متهم کرده است. از سوی دیگر برخی طرفداران ترامپ نیز درخواست بازگرداندن حساب توییتری رئیس جمهور سابق این کشور را داشته اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال