سقوط دارایی ایلان ماسک پس از معرفی خودروی جدید تسلا

ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا پس از معرفی خودرو جدید این شرکت با سقوط 768 میلیون دلاری سهام خود مواجه شد. وی در هفته گذشته از یک خودروی غول پیکر شاسی بلند و یک موتور دو سرنشینه چهار چرخ همه جارو رونمایی کرده بود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از […]

ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا پس از معرفی خودرو جدید این شرکت با سقوط 768 میلیون دلاری سهام خود مواجه شد. وی در هفته گذشته از یک خودروی غول پیکر شاسی بلند و یک موتور دو سرنشینه چهار چرخ همه جارو رونمایی کرده بود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Spotink، ایلان ماسک پس از معرفی خودروهای جدیدش یا کاهش شدید ثروت خود مواجه شد. وی پس از رونمایی از این خودروها در نمایشگاهی در لس آنجلس 6 درصد از سهام خالص تسلا را از دست داد. این ارزش سهام چیزی در حدود 0.7 میلیارد دلار محاسبه می‌شود. نشریه فوربس در این زمینه می نویسد: دلیل اصلی کاهش سهام این شرکت بی‌علاقگی مردم نسبت به پیکاپ تسلا عنوان شده است.

بنظر می‌رسد ماشین جدید تسلا چندان در جلب نظر مشتریان موفق نبوده است. اتفاق ویژه‌ای که در زمان رونمایی رخ داد شک و تردید تماشاگران را نیز بیشتر کرد. ایلان ماسک در زمان معرفی و با توجه به نوع ضدگلوله بودن شیشه های ماشین از طراح ارشد پیکاپ خواست تا با یک گلوله فلزی به شیشه ضربه بزند. پس از ضربه شیشه ماشین ترک برداشت. پس از این موضوع بسیاری از تماشاگران نسبت به سایر توانایی های این ماشین مردد شدند و بسیاری از اظهارات ماسک در مورد ویژگی‌های این خودرو زیر سوال رفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال