برخورد قانونی با استفاده‌کنندگان غیرمجاز از مسدودکننده صورت می‌گیرد

حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری استفاده از مسدودکننده‌های موبایل بدون مجوز را غیرمجاز اعلام کرد. طبق اظهارات معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، ضوابط فنی و مقررات مسدودکننده‌های تلفن همراه، از سال ۸۸ در کشور لازم‌الاجرا بوده و استفاده از مسدودکننده‌های تلفن همراه (jammer)، فقط با دریافت مجوز از سازمان تنظیم […]

حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری استفاده از مسدودکننده‌های موبایل بدون مجوز را غیرمجاز اعلام کرد.

طبق اظهارات معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، ضوابط فنی و مقررات مسدودکننده‌های تلفن همراه، از سال ۸۸ در کشور لازم‌الاجرا بوده و استفاده از مسدودکننده‌های تلفن همراه (jammer)، فقط با دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مجاز است.

فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه عمده مسدودکننده‌های غیرمجاز دارای توان تشعشعی بالاتر از حد استاندارد هستند افزود: این مسدودکننده ها علاوه بر آسیب رساندن به شبکه‌های ارتباطی و اختلال در خدمات‌رسانی به مردم، سلامت افرادی را که در معرض امواج این تجهیزات قرار می‌گیرند، به خطر می‌اندازند.

وی در ادامه از برخورد قانونی با کسانی که بدون مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از مسدودکننده‌های تلفن همراه (jammer) استفاده کرده و در شبکه رادیوئی اپراتورهای تلفن همراه اختلال ایجاد می‌کنند، خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های غیرمجاز آنان جمع‌آوری ‌خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال