ال‌جی از تبلت G Pad III 10.1 با پردازنده 4 هسته‌ای و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی رونمایی کرد

شرکت LG امروز از تبلت جدید خود با نام G Pad III 10.1 بصورت رسمی رونمایی کرد. همانطور که پیش از این هم انتظار می‌رفت، در این دستگاه از یک صفحه‌نمایش 10.1 اینچی با دقت 1200×1920 استفاده شده است. مشخصات فنی این دستگاه هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است ولی احتمالاً این دستگاه از 3 یا […]

شرکت LG امروز از تبلت جدید خود با نام G Pad III 10.1 بصورت رسمی رونمایی کرد. همانطور که پیش از این هم انتظار می‌رفت، در این دستگاه از یک صفحه‌نمایش 10.1 اینچی با دقت 1200×1920 استفاده شده است. مشخصات فنی این دستگاه هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است ولی احتمالاً این دستگاه از 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و یک باتری 7400 میلی‌آمپر‌ساعتی بهره خواهد برد. این تبلت اول از همه در کشور کره جنوبی برای خرید به بازار خواهدآمد. عکس‌های رسمی منتشر شده از این دستگاه را می‌توانید در انتهای همین مطلب مشاهده کنید.

امروز توییتی از Evan B منتشر شده بود، او گفته بود که شرکت LG، تبلت جدید خود G Pad III 10.1 را معرفی خواهد کرد. تبلت قبلی که از همین نسل تولید شده بود، با نام LG G Pad III 8.0 بود که با توجه به مشخصات آن می‌توان مشخصات برادر 10 اینچی آن را نیز پیش‌بینی کرد.

تبلت  LG G Pad III 8.0 دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1200×1920 پیکسل میباشد. قدرت سخت‌افزاری این تبلت بوسیله‌ی چیپ اسنپدراگون 617 تامین می‌شود. این پردازنده، از هشت هسته با مجموع فرکانس پردازشی 1.5 گیگاهرتز بهره میگیرد. پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405، دو گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز بخش‌های دیگر سخت‌افزار این دستگاه را تشکیل می‌دهند. دوربین 5 مگاپیکسلی این دستگاه بروی قاب پشتی آن جای گرفته است و خبری هم از دوربین سلفی در این تبلت نیست. این تبلت که با قیمت 184 دلار عرضه شده بود، تبلتی مقرون به صرفه برای کاربران بود. همچنین، این دستگاه از یک باتری 4800 میلی‌آمپر‌ساعتی نیز استفاده میکرد و اندروید 6.0 نیز بصورت پیش‌فرض بروی این دستگاه نصب شده بود.

تغییرات چندان بزرگی را نباید برای نسخه‌ی بزرگتر این تبلت انتظار داشت و همانند نسخه‌ی 8 اینچی آن می‌توان انتظار قیمتی به صرفه را از آن داشت. ما همچنان تا معرفی کامل و انتشار مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه منتظر خواهیم ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال