تصاویری که وجود یخ در مریخ را اثبات می کند

کاوشگر مریخ تصاویر جدیدی را از سطح مریخ ارسال کرده که در آن وجود یخ روی سطح آن بطور واضح مشخص است. دوربین های رایز موجود در این مدارگرد توانسته تصاویر واضحی را از جزئیات تغییرات لایه های روی سطح مریخ ارائه دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مدارگردی که وظیفه شناسایی مریخ را […]

کاوشگر مریخ تصاویر جدیدی را از سطح مریخ ارسال کرده که در آن وجود یخ روی سطح آن بطور واضح مشخص است. دوربین های رایز موجود در این مدارگرد توانسته تصاویر واضحی را از جزئیات تغییرات لایه های روی سطح مریخ ارائه دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مدارگردی که وظیفه شناسایی مریخ را بر عهده دارد، تصاویری از این سیاره سرخ ارسال کرده که در آن وجود یخ روی سطح این سیاره را نشان می دهد. وضوح بالای عکس ها قابلیت ارائه جزئیات مربوط به تغییرات لایه های خاک و آب و هوا را دارند. این داده ها از طریق ارتباط راداری در حال ارسال است و دانشمندان سعی دارند تا جزئیات بیشتری از عکس ها را منتشر کنند. کشف لایه های یخ روی سطح مریخ می تواند به سفرهای آینده انسان به مریخ کمک کند.

کاوشگر مریخ یک فضاپیمای اکتشافی چندمنظوره بوده که برای کشف مریخ طراحی و ساخته شده است. این مدارگرد اکنون در مدار و در ارتباط با 5 فضاپیمای دیگر ناسا روی سطح مریخ قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال