جعل هویت در توییتر برابر با حذف اکانت بدون اخطار قبلی

ایلان ماسک اعلام کرد هویت غیرواقعی در این شبکه اجتماعی باعث حذف اکانت خواهد شد. در صورتی که شخصی خود را به جای کس دیگری جا بزند و این موضوع را اعلام نکند، اکانت وی بصورت دائمی مسدود خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران توییتر اکنون با قانون جدید ایلان […]

ایلان ماسک اعلام کرد هویت غیرواقعی در این شبکه اجتماعی باعث حذف اکانت خواهد شد. در صورتی که شخصی خود را به جای کس دیگری جا بزند و این موضوع را اعلام نکند، اکانت وی بصورت دائمی مسدود خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران توییتر اکنون با قانون جدید ایلان ماسک مواجه هستند. ایلان ماسک این اقدام را با توجه به مشکل تیک آبی و سرویس بلو انجام داده است.

وی در پست اخیر خود در توییتر اعلام کرد از هم اکنون در صورتی که کاربری خود را به عنوان شخص دیگری جا بزند و پارودی بودن اکانت خود را اعلام نکند، با میدودیت دایم مواجه خواهد شد. وی در توییت بعدی گفت پیش از این در این مواقع هشدار داده میشد اما حالا با توجه به ارائه تیک آبی، هشداری در کار نیست. علاوه بر آن تغییر نام در این شبکه اجتماعی نیز باعث حذف حساب کاربری مورد نظر خواهد شد.

پیش از اعلام ماسک برخی حساب های کاربری که نام خود را تغییر داده بودند نیز مسدود شدند. این تعداد حساب کاربری به عنوان اعتراض نام اکانت خود را به ایلان ماسک تغییر داده بودند.

توییتر در حال حاضر نیز قوانینی در رابطه با حساب های پارودی دارد، اما نکته مهم مسدودسازی حساب ها بدون اخطار قبلی است که از زمان ورود ایلان ماسک صورت می پذیرد. این تصمیم در حالی از سوی ایلان ماسک گرفته میشود که وی پیش از این اعلام کرد تغییرات مربوط به قوانین را در آینده و با کمک شورای مدیریت محتوا انجام خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال