شرکت Imprint Energy باتری های انعطاف پذیر از جنس روی عرضه خواهد کرد

شرکت Imprint Energy قصد دارد با هدف تغییر آینده محصولات کوچک دنیای فناوری باتری های انعطاف پذیری را از جنس روی تولید کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از مشکلات اساسی محصولات کوچک دنیای فناوری در آینده نزدیک باتری خواهد بود. به طوری که توسعه حسگر های پوشیدنی پیشرفته و یا […]

شرکت Imprint Energy قصد دارد با هدف تغییر آینده محصولات کوچک دنیای فناوری باتری های انعطاف پذیری را از جنس روی تولید کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از مشکلات اساسی محصولات کوچک دنیای فناوری در آینده نزدیک باتری خواهد بود. به طوری که توسعه حسگر های پوشیدنی پیشرفته و یا صدها حسگر کوچک دیگر نیاز به استفاده از باتری انعطاف پذیر خواهند داشت. شرلی منگ استاد مهندسی نانو و علم مواد از دانشگاه کالیفرنیا می گوید: استفاده از باتری های انعطاف پذیر از جنس روی به مرحله آماده شدن رسیده اما منبع انرژی آن تکمیل نشده است. از این باتری می‌توان در گجت های پوشیدنی که به باتری های انعطاف پذیر و ایمن نیاز دارند استفاده شود.

در حال حاضر از باتری های لیتیوم یون در دستگاهی مانند تلفن های همراه و یا خودروهای الکتریکی استفاده می شود. این باتری ها می توانند انرژی زیادی را در یک بسته کوچک ارائه کنند. البته مایع الکترولیت موجود در آنها در صورت گرم شدن یا آسیب دیدن اشتغال پذیر خواهد بود. به همین دلیل نیاز است تا آنها در یک پوشش سخت و سفت قرار بگیرند. به این ترتیب امکان استفاده از آن در لباس ها به عنوان یک حسگر ضربان قلب و یا نظارت بر عرق انسان وجود ندارد.

به همین دلیل شرکت Imprint Energy روی باتری های انعطاف پذیر حالت جامد و توسعه آن فعالیت می‌کند. این شرکت در ژانویه باتری جدیدی به نام ZinCore عرضه کرد که می تواند تنها در یک میلیمتر سه برابر بیشتر از مدل های قبلی خود انرژی سلولی ذخیره کند. دیگر قابلیتهای این باتری محدوده دمایی وسیع تر آن بوده است. به طوری که می تواند تا دمای منفی ۳۵ درجه سانتیگراد را تحمل کند. به گفته بنیانگذار شرکت در این باتری ها از پوسته سخت استفاده نخواهد شد و به همین دلیل امکان خم کردن و استفاده از آن در دستگاه‌های مختلف و کوچک وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال