ارتقای تشکیلات خنک کننده دیتا سنتر گوگل با استفاده از 549 میلیون گالن آب

مرکز دیتا سنتر گوگل در Berkeley County برای سیستم خنک سازی خود از مقامات کارولینای جنوبی در خواست کرده تا 549 میلیون گالن آب از  ذخیره آب‌های زیر زمینی برداشت کند. که با موافقت مقامات اجازه برداشت صادر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، بسیاری از افراد در این […]

مرکز دیتا سنتر گوگل در Berkeley County برای سیستم خنک سازی خود از مقامات کارولینای جنوبی در خواست کرده تا 549 میلیون گالن آب از  ذخیره آب‌های زیر زمینی برداشت کند. که با موافقت مقامات اجازه برداشت صادر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، بسیاری از افراد در این ایالت از چنین موافقتی ناراضی هستند . به عنوان مثال مدیر شرکت تامین کننده آب Mount Pleasant Waterworks مخالفت خود را با دادن این مجوز به گوگل اعلام کرده و دلیل آن را نیاز مردم به آب در آینده عنوان کرده است.

نیاز مردم به آب های زیرزمینی و همچنین توسعه این ایالت و افزایش جمعیت چالشی است که از مدت ها پیش این منطقه را درگیر کرده است. به علاوه‌، وجود زمین‌های کشاورزی متعدد در این ایالت نیز فشار بیشتری به روی سیستم آبرسانی وارد می‌کند . در حالی مجوز برداشت گوگل تائید شده که بسیاری از مردم آن را به عنوان یک مشکل جدی در آینده عنوان کرده اند. مجوز گوگل توسط سازمان سلامت و کنترل محیط زیست ایالتی(DHEC ) رصد شده و قوانین آن تا سال 2023 پابرجاست.

البته گوگل طی گزارشی دلیل برداشت آب قابل تصفیه در این منطقه را عنوان کرده و گفته است اگر این آب برداشت نشود به اقیانوس اطلس میریزد. این شرکت برای بخش هایی از قسمت دیتا سنتر خود از آب های تصفیه نشده و آب دریا نیز استفاده می‌کند . زیرا معتقد است که استفاده از آب انرژی کمتری را می طلبد. آب موجود در مخازن به دفعات برای خنک کردن استفاده میشود که اکثر آن پس از مدتی تبخیر میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال