اپل در سال ۲۰۰۷ اولین پتنت مربوط به ویژن پرو را ثبت کرده بود

اولین پتنت ثبت شده مربوط به هدست اپل در سال ۲۰۰۷ و همزمان با رونمایی از آیفون بوده است. این پتنت و توضیحات آن شباهت زیادی به ویژن پرو دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیتهای روی ویژن پرو کاملا نشان دهنده تلاش چندین ساله اپل روی این محصول است. پیش از […]

اولین پتنت ثبت شده مربوط به هدست اپل در سال ۲۰۰۷ و همزمان با رونمایی از آیفون بوده است. این پتنت و توضیحات آن شباهت زیادی به ویژن پرو دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیتهای روی ویژن پرو کاملا نشان دهنده تلاش چندین ساله اپل روی این محصول است. پیش از معرفی این دستگاه مشخص نبود پتنت آن و یا آغاز ساخت آن به چه سالی مربوط است.

اپل در سال ۲۰۰۷ پتنتی را به ثبت رساند که ویژگی های آن مشابه ویژن پرو کنونی است. البته در آن پتنت چندان توضیحات کاملی در مورد این هدست وجود ندارد. اما در مورد آن گفته شده این هدست می تواند برای نمایش فیلم و رویدادهای ورزشی مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین به برخی از ویژگی ها مانند نمایش محتوا در دنیای مجازی اشاره شده است.

البته اکثر پتنت های ثبت شده توسط شرکت های فناوری همراه با جزئیات نامفهوم و غیرکاربردی هستند. به همین دلیل نمی توان اطلاعات درستی از آنها به دست آورد. اپل در همان سال پیش بینی هایی در مورد اینکه هدست این شرکت می تواند حرکات سر و چشم را تشخیص دهد انجام داد. همچنین دستگاه قادر است با توجه به حسگرهای موجود حرکات کاربر را شناسایی کند.

اپل در این پتنت به تجربه واقعیت مجازی برای افراد حین تماشای بازی های فوتبال اشاره کرده است. در این توضیح آمده است: این دستگاه می تواند محتواهای چند رسانه ای مربوط به بازی بیس بال را به گونه ای به کاربر نمایش دهد که کاربر تصور می کند در ورزشگاه حضور دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال