اپل در سال ۲۰۲۲ نسل جدید اپل واچ SE با کارایی کاملاً ورزشی عرضه خواهد کرد

اپل قصد دارد در سال میلادی جاری سری جدید اپل واچ 7 را به صورت بهبود یافته از نظر پردازنده و نمایشگر عرضه کند. همچنین در سال آینده نیز نسل جدیدی از اپل واچ سری SE با کارایی کاملاً ورزشی عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل سال گذشته آخرین […]

اپل قصد دارد در سال میلادی جاری سری جدید اپل واچ 7 را به صورت بهبود یافته از نظر پردازنده و نمایشگر عرضه کند. همچنین در سال آینده نیز نسل جدیدی از اپل واچ سری SE با کارایی کاملاً ورزشی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل سال گذشته آخرین سری از ساعت های هوشمند نسل شش خود را روانه بازار کرده بود. در این ساعت شاهد اضافه شدن برخی ویژگی‌ها مانند ابزارهای سلامتی بودیم. اکنون اپل اینسایدر طی گزارش جدیدی اعلام کرده نسل بعدی اپل واچ سری SE یک مدل کاملا ورزشی و با تمرکز بیشتر در مباحث سلامتی خواهد بود. به نظر می رسد اپل در سری ۷ اپل واچ نیز از قابلیت سنجش گلوکز خون استفاده نخواهد کرد.

طی اخبار منتشر شده اپل قصد دارد در اپل واچ سری ۷ تغییرات جدیدی را اعمال کند. از جمله آن می‌توان به استفاده از زبان طراحی مربوط به محصولات اخیر و همچنین استفاده از نمایشگر و فریم تخت خواهد بود. بلومبرگ می گوید: احتمالاً تغییراتی را در عملکرد پردازشی و نمایشگر بهبود یافته در سری جدید اپل واچ شاهد هستیم. البته بازطراحی کامل اول واچ سری ۷ نیز امکان پذیر است. مارک گرمن از بلومبرگ در مورد اپل واچ سری ۷ گفته است: احتمالاً در این سری از ساعت های هوشمند شاهد ضخامت شاسی کمی خواهیم بود. اپل در حال حاضر برای این ساعت ها از نمایشگر های نازک تر با روش جدید لمینیت را آزمایش کرده که در آن پنل‌نمایشگر به شیشه محافظ نزدیکتر شده است.

از دیگر تغییرات اپل واچ سری ۷ تجهیز آن به پردازنده سریعتر و بهبود در اتصال بیسیم خواهد بود که امکان پشتیبانی از باند های فوق سریع (Ultra WideBand) را نیز به وجود می آورد. همچنین اپل استفاده از قابلیت نظارت بر گلوکز را نیز در این سری از ساعت ها استفاده نکرده و در زمان دیگری شاهد آن خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال