در سال ۲۰۲۳ باید منتظر معرفی حداقل ۳۰ دستگاه با نمایشگر تاشو باشیم

احتمالا در سال آینده حدود ۲۳ دستگاه موبایل و ۷ دستگاه لپ تاپ با صفحه نمایش تاشو معرفی شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی تمامی شرکت های سازنده گوشی های موبایل به دنبال تولید این نوع از گوشی ها هستند که روز به روز شاهد بهتر شدن این سری از […]

احتمالا در سال آینده حدود ۲۳ دستگاه موبایل و ۷ دستگاه لپ تاپ با صفحه نمایش تاشو معرفی شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی تمامی شرکت های سازنده گوشی های موبایل به دنبال تولید این نوع از گوشی ها هستند که روز به روز شاهد بهتر شدن این سری از محصولات هستیم. گزارش های اخیر نشان می دهد در سال ۲۰۲۳ محصولات بسیاری با نمایشگر تاشدنی عرضه می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا سال آینده سالی بسیار عالی برای کاربران علاقمند به گوشی های تاشو خواهد بود. راس یانگ از تحلیل گران بازار فناوری مدعی شد در سال ۲۰۲۳ حدود ۳۰ محصول با صفحه نمایش تاشو عرضه می شود.

طبق گزارش منتشر شده توسط notebookcheck علاوه بر محصولاتی مانند گوشی موبایل و لپ در سال آینده شاهد اولین تلفن هوشمند با نمایشگر رول شونده نیز خواهیم بود. شایعات منتشر شده نیز از تلاش شرکت های بزرگ مانند گوگل برای ساخت نمایشگر رول شونده خبر می دهند. در حال حاضر تنها اوپو نمونه ای از اولین گوشی با نمایشگر دارای فناوری رول شونده را به نمایش گذاشته است. عرضه ۷ لپ تاپ یا صفحه نمایش تاشو نیز باعث ایجاد رقابتی جذاب بین شرکت ها خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال