ترازوی هوشمند شرکت Withings علاوه بر وزن، فعالیت عصبی را نیز گزارش می‌کند

ترازوی هوشمند شرکت Withings به نام Body Scan قادر است علاوه بر وزن موارد دیگری مانند ECG، ترکیب بدن و فعالیت های عصبی را نیز گزارش کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، شرکت فرانسوی Withings حدود پنج سال پیش یک ترازوی دیجیتال با نام Body Cardio عرضه کرده بود که نام آن بعدها به […]

ترازوی هوشمند شرکت Withings به نام Body Scan قادر است علاوه بر وزن موارد دیگری مانند ECG، ترکیب بدن و فعالیت های عصبی را نیز گزارش کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، شرکت فرانسوی Withings حدود پنج سال پیش یک ترازوی دیجیتال با نام Body Cardio عرضه کرده بود که نام آن بعدها به Body Scan تغییر یافت. در این ترازو از چهار الکترود فولاد ضدزنگ استفاده شده که به کاربر اجازه می دهد تا مواردی مانند ECG، ترکیب بدن (چربی/آب در بازوها، پاها و تنه) و حتی موارد داخلی مانند فعالیت عصبی را اندازه گیری کند. البته این ترازو به دلیل ویژگی های خاص بسیار گران است.

متیو لتومبه، مدیرعامل شرکت سازنده در مصاحبه‌ای با انگجت گفته است: در حال حاضر شرکت ما تولید کننده اولیه ترازوهای هوشمند در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود. از طرفی تولید یک ترازوی هوشمند با توجه به نیاز مشتری و علاقه‌ آنها به دریافت اطلاعات پزشکی و بهداشتی بیشتر ساخته شده است.

 در طراحی این ترازو و ساختار شیشه آن از همان مدل قبلی استفاده شده اما حسگر های زیادی به آن اضافه شده که می تواند بسیاری از اطلاعات مهم بدن شما را بازگو کند. در این ترازو چهار سنسور وزن به همراه ۱۴ الکترود ITO (اکسید قلع ایندیوم) و 4 الکترود فولاد ضد زنگ قرار داده شده است. این ترازو نسبت به نسخه قبل عملکرد بهتری در هر بار شارژ دارد. به طوری که بازه شارژ آن به یک سال می رسد. سیگنالهای الکتریکی ایمن در دسته ترازو می‌تواند از کل بدن شما عبور کند. به همین دلیل بخش های مختلف آن پس از ارسال و دریافت سیگنال ها آنها را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و می تواند نتایج دقیق تری نسبت به یک ساعت هوشمند ارائه کند.

این شرکت مدعی است دقت این ترازو در اعلام وزن ۵۰ گرم است. همچنین از طریق آنالیز امپدانس بیوالکتریکی چند فرکانسی (BIA) می تواند توده بدنی افراد را مانند درصد چربی و آب کل بدن، چربی احشایی، توده عضلانی و استخوانی و آب خارج سلولی و درون سلولی  را اندازه گیری کند. علاوه بر آن امکان ارائه اطلاعات دقیق توسط این ترازوی هوشمند برای تک تک اعضای بدن مانند بازوها و پاها وجود دارد.

 در این ترازو ویژگی جدیدی برای ارزیابی فعالیت عصبی نیز قرار داده شده است. شرکت Withings با همکاری Impeto Medical، این قابلیت را با کمک جریان مستقیم کوچک از طریق الکترود های روی صفحه و ردیابی فعالیت غدد عرق در پاها ارائه می کند. به طوری که در صورت ایجاد اختلال یا انحطاط رشته‌های عصبی کوچک امکان اصلاح آن از طریق فعالیت منظم برای رژیم غذایی سالم وجود داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال