کاربر در اندروید ۱۳ می تواند داده های شخصی و کاری را از هم تفکیک کند

قابلیت جدید اندروید ۱۳ امکان تفکیک داده ها و اپلیکیشن های شخصی و کاری را برای کاربران فراهم می کند. همچنین از این ویژگی می توان برای امنیت بیشتر داده ها نیز استفاده کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدیدی در اندروید ۱۳ ارائه می شود که با کمک آن به […]

قابلیت جدید اندروید ۱۳ امکان تفکیک داده ها و اپلیکیشن های شخصی و کاری را برای کاربران فراهم می کند. همچنین از این ویژگی می توان برای امنیت بیشتر داده ها نیز استفاده کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدیدی در اندروید ۱۳ ارائه می شود که با کمک آن به راحتی می توان فایل ها و داده های شخصی و کاری را از هم جدا کرد. این قابلیت با هدف بهبود تجربه کاربران ارائه شده است. به این ترتیب کاربران می‌توانند از یک دستگاه هم برای وظایف شغلی و هم برای کارهای شخصی بازی و سرگرمی استفاده کنند.

 طبق گزارش منتشرشده در وبلاگ گوگل بخشی از اندروید ۱۳ نسبت به بهبود های سال گذشته باز طراحی شد که طی آن کارمندان می توانند داده های شخصی را از شغلی جدا کنند. از طرفی امکان پایبندی به سیاست های مدیریت بخش فناوری اطلاعات شرکت خود نیز وجود دارد.

به گفته گوگل در اندروید ۱۳ امکان داشتن دو گالری مجزا برای ذخیره عکسها در یک دستگاه وجود دارد.بدین ترتیب اشتراک گذاری عکس ها و داده ها در اپلیکیشن های شخصی و کاری نیز آسان‌تر می‌شود. همچنین اندروید ۱۳ برای گوشی های پیکسل امکان تبدیل گفتار به نوشتار هوشمند را در اپلیکیشن های کاری فراهم کرده است و اصطلاحات تخصصی در ایمیل های کاری از گفتگوهای شخصی جدا خواهد شد.

همچنین کارمندان می‌توانند به راحتی تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی دستگاه خود را از طریق ویژگی دیگری مدیریت کنند. مدیران فناوری شرکت نیز امکان کنترل بیشتر روی اتصالات وای فای دستگاه ها و گزارش های امنیتی و رمزهای عبور پیدا می کنند. با وجود ویژگی های بسیاری که گوگل برای اندروید ۱۳ بر شمرده است هنوز در فهرست قابلیتهای این سیستم عامل ویژگی‌های دیگری نیز در حالت به “زودی” قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال