تنها در ۴۰ روز تعداد کاربران ChatGPT از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشت

مدل جدید شرکت OpenAI با نام چت بات ChatGPT توانست در روز‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کند. طبق اعلام یک شرکت سرمایه‌گذاری این چت بات با پشت سر گذاشتن رشد اولیه اینستاگرام، اکنون بطور روزانه ده میلیون کاربر فعال دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر شرکت سرمایه‌گذاری ARK […]

مدل جدید شرکت OpenAI با نام چت بات ChatGPT توانست در روز‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کند. طبق اعلام یک شرکت سرمایه‌گذاری این چت بات با پشت سر گذاشتن رشد اولیه اینستاگرام، اکنون بطور روزانه ده میلیون کاربر فعال دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر شرکت سرمایه‌گذاری ARK Invest طی یک توییت اعلام کرد اکنون چت بات ChatGPT ده میلیون کاربر روزانه دارد.

در حالی تعداد کاربران این چت بات به ده میلیون نفر رسیده است که اینستاگرام پس از ۳۵۵ روز به این تعداد کاربر رسید. علاوه بر آن تعداد کاربران این چت بات در آینده بیشتر خواهد شد. بنظر می‌رسد استفاده از ChatGPT نوعی ترند محسوب می‌شود و ممکن است در آینده با تغییراتی همراه باشد و یا هوش مصنوعی جدیدی معرفی شود. البته با توجه به قابلیت‌های این هوش مصنوعی امکان ظهور نوع جدید آن کمی بعید بنظر می‌رسد.

برخی اعتقاد دارند. هوش مصنوعی ChatGPT در آینده می‌تواند مشاغلی مانند روزنامه‌نگاری، وکالت و یا آموزش را بر عهده بگیرد. در اینصورت آینده این شغل‌ها در خطر خواهد بود. البته برنامه‌نویسی را هم باید به آن‌ها اضافه کرد. چندی پیش بیزینس اینسایدر گزارشی منتشر کرد که در آن اعلام شد کارکنان آمازون از این هوش مصنوعی برای کدنویسی استفاده می‌کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال