توییتر با هدف رقابت با لینکدین نمایش استخدام در صفحه شرکت ها را ممکن کرد

قابلیت جدید توییتر به شرکت های مورد تایید اجازه می دهد تا آگهی های استخدام خود را در توییتر منتشر کنند. با وجود اینکه این قابلیت هنوز معرفی نشده ولی چند کسب و کار از آن برای ارائه آگهی استفاده کرده اند. با گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اکانت رسمی Twitter Hiring که […]

قابلیت جدید توییتر به شرکت های مورد تایید اجازه می دهد تا آگهی های استخدام خود را در توییتر منتشر کنند. با وجود اینکه این قابلیت هنوز معرفی نشده ولی چند کسب و کار از آن برای ارائه آگهی استفاده کرده اند.

با گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اکانت رسمی Twitter Hiring که به تازگی آغاز به کار کرده است مربوط به این قابلیت بوده و هنوز توییتی را منتشر نکرده است. با وجود عدم ارائه این قابلیت برخی از شرکت های مور تایید آگهی های خود را منتشر کرده اند.

این آگهی ها می تواند همانند کارت های تبلیغاتی در صفحه اول پروفایل این شرکت ها قرار بگیرد. همچنین آگهی ها قابل کلیک بوده و می توان از طریق آن به سایت شرکت ها مراجعه کرد. یک توسعه دهنده با نام اوجی در توییت خود در توضیحاتی در مورد این قابلیت گفته است: با استفاده از این قابلیت شرکت ها امکان اتصال XML آگهی های استخدام را داشته و می توانند حداکثر تا ۵ مورد را در اینجا نمایش دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال