در ماموریت آرتمیس یک دستگاه آیپد اپل نیز به ماه ارسال میشود

ناسا قصد دارد در ماموریت آرتمیس یک دستگاه آیپد اپل را با هدف آزمایش عملکرد دستیار صوتی الکسا آمازون به ماه ارسال کند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناسا در آستانه پرتاب سامانه پرتاب فضایی SLS طی ماموریت آرتمیس ۱ قرار دارد که در آن یک فضاپیمای بدون خدمه به نام اوریون […]

ناسا قصد دارد در ماموریت آرتمیس یک دستگاه آیپد اپل را با هدف آزمایش عملکرد دستیار صوتی الکسا آمازون به ماه ارسال کند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناسا در آستانه پرتاب سامانه پرتاب فضایی SLS طی ماموریت آرتمیس ۱ قرار دارد که در آن یک فضاپیمای بدون خدمه به نام اوریون به فضا ارسال میشود. هدف از این ارسال نیز بررسی قابلیت موشک و همچنین فضاپیما برای ارسال آینده فضانوردان به ماه خواهد بود.

 اکنون دانشمندان ناسا اعلام کردند که در این ماموریت یک آیپد اپل نیز با هدف بررسی عملکرد دستیار صوتی الکسا آمازون به فضا ارسال می شود. در صورت موفقیت در این ماموریت ناسا ماموریت دوم خود را همراه با یک خدمه در سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد. در سال بعد نیز طی ماموریتی دیگر اولین زن و اولین فرد رنگین‌پوست به ماه ارسال خواهند شد. در ماموریت آرتمیس ۱ دستیار صوتی آمازون الکسا و سرویس وبکس سیسکو Cisco Webex مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ناسا قصد دارد از آن ها برای بهبود نحوه زندگی و کار فضانوردان در فضا استفاده کند. در این آزمایش سیسکو وبکس به عنوان یک فضانورد با الکسا در ارتباط خواهد بود زیرا این ماموریت بدون سرنشین است و آزمایش الکسا در یک فضاپیما بدون سرنشین بسیار سخت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال