در آینده رکورد شارژدهی لپ تاپ ها توسط مک بوک ایر ۱۵ اینچی شکسته میشود

طبق اعلام افشاگران اپل در مک بوک ایر ۱۵ اینچی از پردازنده های کم مصرف استفاده می کنند و به همین دلیل این دستگاه بالاترین شارژدهی در بین لپ تاپ های تاریخ را ارائه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود فاصله یک ماه تا مراسم WWDC 2023 برخی افشاگران […]

طبق اعلام افشاگران اپل در مک بوک ایر ۱۵ اینچی از پردازنده های کم مصرف استفاده می کنند و به همین دلیل این دستگاه بالاترین شارژدهی در بین لپ تاپ های تاریخ را ارائه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود فاصله یک ماه تا مراسم WWDC 2023 برخی افشاگران اعلام کردند این شرکت مک بوک ایر ۱۵ اینچی را در این مراسم رونمایی خواهد کرد. در این مراسم احتمالا نسخه جدید iOS و macOS و دیگر سیستم عامل های اپل رونمایی خواهد شد.اپل در این کنفرانس احتمالا از هدست واقعیت ترکیبی خود نیز رونمایی خواهد کرد.

قرار بود مک بوک ایر ۱۵ اینچی در مراسم سال گذشته رونمایی شود. اما به علت برخی مشکلات مانند مشکلات زنجیره تامین این اتفاق به سال بعد یعنی امسال موکول شد. اکنون شایعاتی منتشر شده که نشان می دهد در مراسم امسال بطور قطع مک بوک ایر ۱۵ اینچی رونمایی می‌شود.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزمو چاینا، اپل این لپ تاپ را با تراشه. M2 عرضه خواهد کرد. البته وضوح تصویر آن نسبت به مدل پرو پایین تر است. اما به دلیل مصرف پایین انرژی توسط ان، با یک دستگاه دارای عمر باتری استثنایی روبرو خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال