به زودی امکان حذف اپلیکیشن‌های پیش فرض iOS میسر می‌شود

شاید شما نیز فکر کنید که برنامه‌های پیش فرض سیستم عامل اندروید یکی از تنفر انگیزترین برنامه‌های گوشی‌های هوشمند می‌باشد اما برخی از برنامه‌های پیش فرض iOS نیز آنچنان مورد استقبال کاربران قرار نمی‌گیرند. از آن جایی که تاکنون راه حلی برای پاک کردن این برنامه‌ها دیده نشده، معمولا این برنامه‌ها به پوشه‌ی اضافی منتقل […]

شاید شما نیز فکر کنید که برنامه‌های پیش فرض سیستم عامل اندروید یکی از تنفر انگیزترین برنامه‌های گوشی‌های هوشمند می‌باشد اما برخی از برنامه‌های پیش فرض iOS نیز آنچنان مورد استقبال کاربران قرار نمی‌گیرند. از آن جایی که تاکنون راه حلی برای پاک کردن این برنامه‌ها دیده نشده، معمولا این برنامه‌ها به پوشه‌ی اضافی منتقل می‌شوند تا کمتر در دید باشند.

تیم کوک مدیر عامل اپل در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده که ممکن است به زودی امکان حذف برنامه‌های پیش فرض در این سیستم عامل میسر شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، کاربر می‌تواند به دلخواه هر برنامه‌ی پیش فرضی را که به آن نیاز ندارد از گوشی خود حذف کند.

البته به وجود آوردن چنین ویژگی‌ نیاز به زمان زیاد دارد. حتی اگر این ویژگی نیز صورت بگیرد، حذف کردن برخی از برنامه‌ها غیر ممکن خواهد بود چرا که برخی از برنامه‌ها به طور مستقیم با سیستم عامل در ارتباط هستند. بنابراین حذف شدن چنین برنامه‌هایی ممکن است باعث به وجود آوردن مشکلات فراوانی شود.

به گفته‌ی تیم کوک هدف اصلی اپل از انجام این کار، راضی نگه داشتن کاربرانش می‌باشد. معمولا کاربران اپل از گوشی‌های این کمپانی بسیار راضی هستند و کمتر کسی پیدا می‌ّشود که از آیفون‌های اپل ناراضی باشد. شاید با به وجود آمدن این ویژگی‌، یکی از اصلی‌ترین مشکلات iOS نیز به زودی رفع شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال