اپل فروش محصولات Withings را متوقف کرد

در ادامه‌ی روند شکایت‌ها و دعواهای قانونی میان دو کمپانی اپل و نوکیا، کمپانی اپل فروش محصولات یکی از شرکت‌های زیرمجموعه نوکیا، Withings را از فروشگاه آنلاین خود متوقف کرده است و احتمالاً بزودی از فروشگاه‌های فیزیکی اپل نیز این محصولات حذف خواهند شد. Withings محصولات مرتبط با سلامتی مثل مقیاس قلب بدن، آنالیزکننده هوشمند بدن و […]

در ادامه‌ی روند شکایت‌ها و دعواهای قانونی میان دو کمپانی اپل و نوکیا، کمپانی اپل فروش محصولات یکی از شرکت‌های زیرمجموعه نوکیا، Withings را از فروشگاه آنلاین خود متوقف کرده است و احتمالاً بزودی از فروشگاه‌های فیزیکی اپل نیز این محصولات حذف خواهند شد. Withings محصولات مرتبط با سلامتی مثل مقیاس قلب بدن، آنالیزکننده هوشمند بدن و نمایشگر وایرلس فشار خون را تولید می‌کند. از این پس، شما هیچ‌یک از این محصولات را نمی‌توانید از اپل خریداری کنید. نوکیا در بهار سال 2016 سودی معادل 192 میلیون دلار بوسیله Withings بدست آورد.

اپل و نوکیا چندوقتی است که در دادگاه‌ها با یکدیگر دعواهای خود را مطرح می‌کنند. نخستین بار اپل در دادگاه علیه نوکیا و به خاطر پتنت‌های خود طرح دعوی کرد و خواستار دریافت جریمه‌های سنگینی از این کمپانی شد. نوکیا هم در پاسخ 40 پرونده در 11 کشور گوناگون تشکیل داد تا بتواند ادعاهای اپل در زمینه‌های پتنت‌های صفحه‌نمایش، رابط کاربری، نرم‌افزار، آنتن‌ها، چیپست‌ها و کدینگ‌های ویدئوها را پاسخ دهد.

در حالی که اپل، نوکیا را متهم به انتقال پول با استفاده از پتنت‌های غیرقانونی می‌کند، شرکت فنلاندی اعلام کرده است که عدم توافق با اپل برای همکاری، این کمپانی را ناچار به دفاع از حقوق خود کرده است. مثل همیشه، احتملاً حقیقت چیزی میان دو ادعایی است که از سوی هریک از دو طرف مطرح شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال