در آینده نزدیک نگهداری از کودکان مجازی به امری عادی تبدیل خواهد شد

برخی محققان هوش مصنوعی مدعی شدند در آینده ای نزدیک نگهداری و در آغوش گرفتن کودکان مجازی که شباهت زیادی با شما دارند به یک امر عادی تبدیل می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً تا ۵۰ سال آینده افراد می توانند از کودکان مجازی خود نگهداری کنند و یا آنها […]

برخی محققان هوش مصنوعی مدعی شدند در آینده ای نزدیک نگهداری و در آغوش گرفتن کودکان مجازی که شباهت زیادی با شما دارند به یک امر عادی تبدیل می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً تا ۵۰ سال آینده افراد می توانند از کودکان مجازی خود نگهداری کنند و یا آنها را در آغوش بگیرند. این کودکان ساخته شده توسط رایانه احتمالاً با استفاده از فناوری واقعیت مجازی امکان لمس کردن و در آغوش گرفتن خواهند داشت. مکان قرار گیری آنها نیز در دنیای دیجیتالی معروف به متاورس است.

کاتریونا کمپبل از مسئولان هوش مصنوعی در بریتانیا در مورد این پدیده در آینده می گوید: نگهداری از کودکان مجازی احتمالاً هزینه ای نداشته و منابع کمی نیز نیاز خواهد داشت. به گفته وی این کودکان دیجیتالی نسل تاما گوچی نام خواهند داشت. تاماگوچی یک بازی ساده نگهداری از حیوان خانگی محبوب در بین جوانان دهه 1990 بوده است.

 به گفته وی طی ۵۰ سال آینده با پیشرفت فناوری احتمال وجود نوزادان دیجیتالی در متاورس وجود دارد. به طوری که تا آن زمان این کودکان مجازی بخش پذیرش شده از یک جامعه توسعه یافته محسوب خواهند شد. وی معتقد است حتی برای لمس این کودکان و شبیه سازی احساسات فیزیکی در آینده از دستکش هایی با فناوری پیشرفته استفاده می شود. در صورت وقوع چنین توسعه ای امکان کنترل جمعیت و یا مدیریت آن در جلوگیری از افزایش جمعیت وجود دارد. مکان تعامل این کودکان با والدین نیز در محیط های دیجیتالی مانند پارک استخر اتاق نشیمن است و با کمک یادگیری ماشین نیز می توان چهره ها و بدن های واقعی برای آنها ساخت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال