در آپدیت جدید iOS 14 اپ ها را قبل از نصب امتحان کنید

اپل قصد دارد قابلیت جدیدی را به نسخه بروز iOS 14 اضافه کند که در آن کاربران می توانند اپ ها را قبل از نصب امتحان و در صورت تائید آنها را نصب کند. بدین ترتیب تست اپ های ثالث بدون نصب امکان پذیر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی مجله خبری تکنا و […]

اپل قصد دارد قابلیت جدیدی را به نسخه بروز iOS 14 اضافه کند که در آن کاربران می توانند اپ ها را قبل از نصب امتحان و در صورت تائید آنها را نصب کند. بدین ترتیب تست اپ های ثالث بدون نصب امکان پذیر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی مجله خبری تکنا و به نقل از 9to5Mac، اپل در حال آزمایش کردن یک API جدید در iOS14 است تا کاربر بتواند برخی از قسمت های اپ موردنظر را پیش از نصب تماشا کند. کاربر با اسکن کردن QR کد می تواند برخی از بخش های برنامه را امتحان کند. در این قابلیت که Clip نام دارد از سازندگان اپ ها خواسته میشود تا محتواهای دینامیک اپلیکیشن خود را قبل از نصب به کاربر نشان دهد.

در این روش پس از اسکن کردن QR کد یک صفحه روی نمایشگر ظاهر میشود و کاربر از طریق آن می تواند به قسمت هایی از اپ دسترسی داشته و آنها را امتحان کند. در این قسمت کاربر در صورت رضایت می تواند اپ موردنظر را دانلود کند و و پس از نصب نیز محتوای مورد نظر داخل اپلیکیشن را ببیند. مثلا کاربر می تواند بدون نصب یوتیوب روی دستگاه خود و تنها با اسکن کردن کد QR همان ویدئو را روی صفحه باز شده روی نمایشگر ببیند. این نسخه پیش از این در اندروید نیز وجود داشته است. در قسمت جستجوی گوگل اسیستنت اپلیکیشن موردنظر نمایش داده میشود و در بخش Instant App نیز کاربر می تواند نسخه ساده ای از اپ را باز کند. اپل در حال حاضر این قابلیت را در اپلیکیشن های , DoorDash, اپ Second Screen سونی و یوتیوب آزمایش کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال