طی 4 سال آینده هوش مصنوعی حدود ۹۰ درصد از محتوای فضای مجازی را تولید میکند

محققان در مورد استفاده از هوش مصنوعی هشدار داده اند. آنها می‌گویند تا سال ۲۰۲۶ هوش مصنوعی حدود ۹۰ درصد از محتوا های فضای مجازی را تولید می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدیدی توسط کارگروه مجری قانون اروپایی یورو پل منتشر شده که در آن نشان می دهد تا […]

محققان در مورد استفاده از هوش مصنوعی هشدار داده اند. آنها می‌گویند تا سال ۲۰۲۶ هوش مصنوعی حدود ۹۰ درصد از محتوا های فضای مجازی را تولید می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدیدی توسط کارگروه مجری قانون اروپایی یورو پل منتشر شده که در آن نشان می دهد تا ۳ سال آینده تمامی محتوای فضای مجازی و آنلاین از طریق هوش مصنوعی تولید خواهد شد. به طوری که تولید محتوا توسط ربات تهدیدی برای برخی مشاغل مانند تولیدکنندگان محتوا و نویسندگان خواهد بود.

 این کارگروه در گزارش خود اعلام کرد برخی از محتوا های موجود در غذای مجازی به دلیل تولید توسط هوش مصنوعی واقعیت ندارد. همچنین در سال های آینده برخی رسانه ها فعالیت خود را از طریق هوش مصنوعی ادامه خواهند داد و محتواهای آنها نیز توسط این فناوری تهیه و دستکاری می شود. بنابراین باید نسبت به صحت آنها مراقب بود.

 در این گزارش همچنین به محتوا های مربوط به حوزه بازی و خدماتی مانند بهبود کیفیت زندگی نیز اشاره شده است. آنها در مورد افزایش تعداد رسانه های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز هشدار دادند. زیرا احتمال انتشار اطلاعات نادرست وجود دارد و کاربران باید در این مورد هوشیار باشد. تولید ۹۰% محتوا توسط هوش مصنوعی کمی تعجب برانگیز است و باور اینکه ۹۰ درصد محتوای آنلاین توسط ربات ها تهیه شود کمی سخت است. به طوری که باید به این باور رسید که تقریباً تمام محتوای موجود در فضای دیجیتالی ممکن است ساخته و پرداخته هوش مصنوعی باشد. در حال حاضر نیز از کاربران در فضای مجازی مجبور به صحت سنجی محتوای منتشر شده هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال