به‌زودی قابلیت “پاسخ هوشمند” به اپلیکیشن اینباکس سرویس جیمیل اضافه می‌شود

در سال گذشته بعد از تغییر و تحولاتی که در برنامه‌ی اینباکسِ مبتنی بر اپلیکیشن Gmail گوگل برای گوشی‌های اندرویدی شاهد بودیم، گوگل موفق شد نهایتا کاربران زیادی را به این سرویس جذب کند و از محبوبیت بسیار بالایی نیز هم‌اکنون برخوردار است. حال این غول جستجوگر دنیای تکنولوژی قابلیتی جدیدی را به سرویس ایمیل […]

در سال گذشته بعد از تغییر و تحولاتی که در برنامه‌ی اینباکسِ مبتنی بر اپلیکیشن Gmail گوگل برای گوشی‌های اندرویدی شاهد بودیم، گوگل موفق شد نهایتا کاربران زیادی را به این سرویس جذب کند و از محبوبیت بسیار بالایی نیز هم‌اکنون برخوردار است. حال این غول جستجوگر دنیای تکنولوژی قابلیتی جدیدی را به سرویس ایمیل خود اضافه خواهد کرد. این قابلیت که ” پاسخ هوشمند” نام دارد امکان جواب به ایمیل‌های دریافتی شما را به صورت خودکار و طبیعتا با اجازه‌ی شما خواهد داشت.

با استفاده از قابلیت هوشمند جیمیل، به زودی کاربران هنگام پاسخ به ایمیل‌های دریافتی می‌توانند سه گزینه‌ی محتمل را مشاهده کنند. برای مثال اگر شما دارای یک فروشگاه اینترنتی باشید و کاربران زیادی از شما درخواست موجودی یک محصول را داشته باشند، گوگل برای شما سه گزینه‌ را برای پاسخ‌گویی به این کاربران انتخاب می‌کند. “سعی می‌کنم محصول مورد نظر را در سایت قرار دهم”، ” محصول مورد نظر برای شما فرستاده خواهد شد” و ” متاسفانه این محصول در فروشگاه سایت موجود نیست” از گزینه‌های پیشنهادی گوگل به شما خواهد بود. بنابراین شما تنها با یک کلیک می‌توانید گزینه‌های زیر به جواب خود اضافه کنید.

قابلیت "پاسخ هوشمند" به اینباکس ایمیل به زودی اضافه می‌شود

طبیعتا اگر این ویژگی مورد استقابل کاربران قرار بگیرد گوگل به زودی گزینه‌های بیشتری را به جواب‌های شما اضافه خواهد کرد. درنهایت گوگل سعی دارد تا با استفاده از جواب‌های قبلی ایمیل شما، الگوریتم خاصی را در نظر بگیرد و پیشنهاد‌های خود را به نزدیک‌ترین شکل ممکن به شما ارائه دهد. این ویژگی به زودی با بروز رسانی جدید در آخر همین هفته برای برنامه‌ی Gmail منتشر می‌شود.