افزایش فعالیت گوگل در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با خرید استارت آپ Dysonics

به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با خرید استارت آپ Dysonics فعالیت خود در زمینه واقعیت افزوده را افزایش دهد. پیش از این عرضه محصولاتی مانند Nest Audio و پیکسل بادز نیز از حضور پررنگ تر گوگل در این زمینه حکایت داشته است. هم اکنون نیز گوگل با خرید استارتاپ Dysonics قصد دارد از تکنولوژی […]

به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با خرید استارت آپ Dysonics فعالیت خود در زمینه واقعیت افزوده را افزایش دهد. پیش از این عرضه محصولاتی مانند Nest Audio و پیکسل بادز نیز از حضور پررنگ تر گوگل در این زمینه حکایت داشته است.

هم اکنون نیز گوگل با خرید استارتاپ Dysonics قصد دارد از تکنولوژی های این شرکت در عرضه محصولات جدید استفاده کند. Dysonics یک استارت آپ در زمینه صدای سه بعدی است که در حال حاضر تمرکز خود را بر ساخت یک سخت افزار صوتی برای محصولات گوگل قرار داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل فعالیت خود را برای ساخت محصولاتی در حوزه صدا آغاز کرده است. به همین دلیل خرید استارت آپ Dysonics می تواند در افزایش بهره وری محصولاتی مانند پیکسل بادز و بلندگوهای هوشمند نست موثر باشد. طبق گزارش اندروید سنترال، هم اکنون استارتاپ Dysonics تلاش خود را برای ساخت یک حسگر حرکتی برای هدفون ساخت گوگل آغاز کرده است. پیش از این استارتاپ Dysonics همکاری هایی را با Virgin Airlines برای ساخت سیستم های سرگرمی هواپیما داشته است.

امکان دارد در آینده شاهد ساخت هدفون های واقعیت مجازی توسط گوگل باشیم. پیش از این هدست‌ واقعیت مجازی Dream VR گوگل نتوانسته بود محبوبیتی در میان کاربران کسب کند و به همین دلیل تولید آن متوقف شد. سال گذشته نیز یک استارتاپ به نام North توسط گوگل خریداری شده بود که فعالیت آن در زمینه عینک واقعیت افزوده بوده است. هم اکنون همکاری با دو شرکت جدید می‌تواند فعالیت های گوگل در زمینه واقعیت افزوده را افزایش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال