افزایش درآمد استارلینک با سرویس رمزگذاری شده استارشیلد

کارشناسان معتقدند با روی کار آمدن سرویس استارشیلد به عنوان سرویس جدید استارلینک برای دولت ها، درآمد این شرکت افزایش چشمگیری خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس اخیرا از سرویس جدیدی به نام استارشیلد رونمایی کرد که برای دولت ها توسعه داده شده است. این سرویس می تواند درآمدهای […]

کارشناسان معتقدند با روی کار آمدن سرویس استارشیلد به عنوان سرویس جدید استارلینک برای دولت ها، درآمد این شرکت افزایش چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس اخیرا از سرویس جدیدی به نام استارشیلد رونمایی کرد که برای دولت ها توسعه داده شده است. این سرویس می تواند درآمدهای این شرکت را به شدت افزایش دهد. این درآمد با توجه به ضررهایی که ایلان ماسک از آن حرف می زند و هزینه های آن در اوکراین می تواند بسیار قابل توجه باشد.

اسپیس ایکس اخیراً سرویس جدید استارشیلد را در وبسایت خود معرفی کرده است. اما هنوز جزئیات زیادی در مورد این سرویس منتشر نشده است. تنها توضیح ارائه شده برای استتارشیلد توجه به حمایت از تلاش های امنیت ملی است که در آن از فناوری استارلینک استفاده میشود. طبق توضیح کارشناسان صنعت ماهواره به اینسایدر، سرویس جدید استار شیلد برای استفاده نهادهای دولتی به طور منحصربه‌فرد توسعه یافته است. همچنین این ابزار می‌تواند به عنوان تقویت مالی استارلینک نیز محسوب شود.

بیل ری معاون شرکت مشاوره گارتنر در مصاحبه‌ای به اینسایدر گفت: استارلینک از این پس نیاز به کسب درآمد دارد و این شرکت برای ادامه باید ۵ تا ۱۰ میلیون مشتری داشته باشد. با توجه به اعلام اسپیس ایکس در مورد داشتن بیش از یک میلیون مشترک فعال برای سرویس اینترنت ری می‌گوید این تعداد برای کسب درآمد کافی نیست. وی اضافه کرد اسپیس ایکس باید فوراً کار خود را افزایش دهد و در صورتی که مشتریان این شرکت دولتی یا دفاعی باشند باید خیلی سریع و کامل انجام شود.

وی در ادامه می گوید: استارشیلد می تواند به عنوان یک جریان درآمدی جدید برای اسپیس ایکس جایگزین استارلینک شود. اما نمی توان گفت این سرویس تا چه اندازه می‌تواند درآمد را افزایش دهد. اسپیس ایکس بخشی از ماهواره های نسل دوم استارلینک را طی روزهای گذشته به مدار ارسال کرد. این ماهواره ها قرار است با قابلیت جدید به گوشی ها متصل شوند و اسپیس ایکس نیز به دنبال دریافت مجوز برای ارائه این قابلیت از کمیسیون ارتباطات فدرال است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال