افزایش فروش شیائومی در 2019 با کاهش سود همراه بوده است

گزارش های مالی شیائومی برای سال 2019 نشان می دهد که این شرکت در سال گذشته 29 میلیارد دلار درآمد داشته است. این رقم درآمد در این شرکت بی سابقه بوده است و شیائومی در طول فعالیت خود برای اولین بار چنین درآمدی را کسب کرده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به […]

گزارش های مالی شیائومی برای سال 2019 نشان می دهد که این شرکت در سال گذشته 29 میلیارد دلار درآمد داشته است. این رقم درآمد در این شرکت بی سابقه بوده است و شیائومی در طول فعالیت خود برای اولین بار چنین درآمدی را کسب کرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از androidauthority، شیائومی اعلام کرده با وجود درآمد بی سابقه در سال 2019 با کاهش سود روبرو بوده است. سود این شرکت در مقایسه با سال قبل حدود 26 درصد کاهش داشته است. بررسی وضعیت مالی این شرکت نشان می دهد که درآمد این شرکت تنها در سه ماهه پایانی سال گذشته 27.1 درصد رشد را تجربه کرده است. سود خالص آن نیز با توجه به آمارهای سال گذشته 26.5 درصد رشد داشت و به رقم 320میلیون دلار رسید.

آمارهای مربوط به فروش گوشی هوشمند نیز با رشد چشمگیر همراه بوده است. در سه ماهه پایانی  سال 2019 فروش گوشی در این شرکت 22.8 درصد رشد داشته است. درآمد شیائومی تنها از بخش گوشی های هوشمند 17 میلیارد دلار است که بخش اعظم فروش آن به سه ماهه آخر سال 2019 مربوط است.

گوشی های شیائومی نسبت به برندهای دیگر تنها 2.2 درصد افزایش قیمت داشته است. این موضوع نشان می دهد که این شرکت در بخش گوشی های هوشمند و با افزایش قیمت ناچیز توانسته رشد خوبی را نشان دهد. برنامه های شیائومی برای فعالیت بیشتر و افزایش سهم خود در بازار ادامه خواهد داشت. این شرکت اکنون تمرکز خود را بر گوشی های هوشمند مبتنی بر اینترنت 5G قرار داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال