افزایش عملکرد ایرپاد در رطوبت با بهره گیری از فناوری التراسونیک

اپل قصد دارد از فناوری اولتراسونیک برای بهبود کارکرد ایرپادها در فضاهای مرطوب مانند زیر باران استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید اپل که در دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شده است نشان می دهد این شرکت قصد دارد دستگاهی را با یک حسگر لمسی […]

اپل قصد دارد از فناوری اولتراسونیک برای بهبود کارکرد ایرپادها در فضاهای مرطوب مانند زیر باران استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید اپل که در دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شده است نشان می دهد این شرکت قصد دارد دستگاهی را با یک حسگر لمسی پیشرفته اولتراسونیک خواهد ساخت. گزارش های اخیر به فناوری اولتراسونیک در ایرپاد پرو و ایرپاد مکس تعلق دارد.

 این فناوری در ایرپاد پرو و ایرپاد مکس باعث افزایش عملکرد آنها در هنگام خیس شدن خواهد شد. البته در ایرپاد نیز حسگر هایی وجود دارد که عملکرد مشابهی را هنگام تماس در شرایط مرطوب ایجاد میکند. اما ایرپاد پرو زمانی که کاربر از دستکش استفاده می کند چندان عملکرد مناسبی ندارد. فناوری اولتراسونیک می‌تواند به این دستگاه ها کمک کند تا در زمستان یا در هنگام کار با دستکش عملکرد بهبود یافته ای داشته باشند.

طبق گزارش 9to5Mac پتنت اخیر اپل نیز شامل یک حسگر لمس اولتراسونیک است که احتمالا در آینده در مدل های ایرپاد استفاده خواهد شد. این فناوری باعث افزایش دقت لمس در این دستگاه ها می شود. در حالیکه اکنون بسیاری از کاربران منتظر معرفی ایرپاد پرو ۲ هستند و با توجه به اینکه پتنت اخیر با فناوری جدید اولتراسونیک هنوز به طور رسمی تایید نشده است احتمالا ایرپاد پرو ۲ بدون این فناوری وارد بازار میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال