افزایش تقاضا برای ایرتگ اپل به تولید نسل دوم این ردیاب منجر خواهد شد

یک منبع معتبر مدعی شد به دلیل افزایش فروش دستگاه های ۳۰ دلاری ایرتگ اپل به مرور زمان، احتمالا اپل نسل دوم این ردیاب ها را نیز تولید خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل سال گذشته ایرتگ را بدون انتشار اطلاعات زیاد در مورد آن منتشر کرد. اکنون نیز یک […]

یک منبع معتبر مدعی شد به دلیل افزایش فروش دستگاه های ۳۰ دلاری ایرتگ اپل به مرور زمان، احتمالا اپل نسل دوم این ردیاب ها را نیز تولید خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل سال گذشته ایرتگ را بدون انتشار اطلاعات زیاد در مورد آن منتشر کرد. اکنون نیز یک منبع معتبر ادعا کرده است احتمالاً این شرکت به دلیل افزایش تقاضا نسل دوم آنها را نیز تولید می کند. به گفته مینگ چی کو و تحلیل‌گر محصولات اپل فروش این شرکت در سال ۲۰۲۱ حدود 200 میلیون دستگاه بوده است و احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۲ نیز به رقم ۳۵ میلیون خواهد رسید.

 چی کو در توئیت اخیر خود گفته است در زمان عرضه ایرتگ توجه زیادی به این دستگاه نشد اما از آن زمان تاکنون تقاضا برای آن رشد کرده است. به طوری که عرضه این دستگاه طی سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ از ۲۰ میلیون به ۳۵ میلیون دستگاه رسیده است. در صورت ادامه رشد عرضه این ردیاب احتمالاً اپل توسعه نسل دوم آن را نیز آغاز می‌کند.

در صورت صحت ادعای او احتمالا اپل به زودی نسل دوم این ردیاب ها را معرفی خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در این مورد منتشر نشده است. اما برخی معتقدند این ردیاب در نسل جدید با ویژگیهای مانند ضد تعقیب، اسپیکرهای قویتر و طراحی متفاوت عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال