افزایش کاربران تلگرام تا مرز ۵۰۰ میلیون و آغاز درآمدزایی این شبکه اجتماعی

پاول دورف، موسس تلگرام اعلام کرده این شبکه اجتماعی اکنون حدود ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و از سال آینده نیز شروع به درآمدزایی خواهد کرد. دورف اعلام کرد تاکنون تمامی پشتیبانی مالی از طرف خودش صورت گرفته و اکنون به دنبال راه هایی برای درآمدزایی از طریق این پیام رسان است. همچنین دورف اعلام […]

پاول دورف، موسس تلگرام اعلام کرده این شبکه اجتماعی اکنون حدود ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و از سال آینده نیز شروع به درآمدزایی خواهد کرد. دورف اعلام کرد تاکنون تمامی پشتیبانی مالی از طرف خودش صورت گرفته و اکنون به دنبال راه هایی برای درآمدزایی از طریق این پیام رسان است. همچنین دورف اعلام کرده در اوایل سال جدید میلادی پلتفرم تبلیغاتی تلگرام رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، دورف در کانال تلگرامی خود اعلام کرده به زودی پلتفرم تبلیغات اختصاصی با حفظ حریم خصوصی و امکان پرداخت هزینه های سرور و ترافیک توسط تلگرام برای کانالهای عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت. دورف اعلام کرد اگر از طریق کانال های عمومی بزرگ پلتفرم های تبلیغاتی را فعال کنیم صاحبان آنها نیز می توانند به میزان کاربر فعال خود ترافیک رایگان دریافت کنند. همچنین سازندگان استیکرهای پریمیوم نیز می‌توانند بخشی از سود را دریافت کنند.

در واقع تلگرام قصد دارد تا از این طریق تجربه کاربری تمام کاربران را ارتقا داده و به کسب و کارهای کوچک نیز رونق ببخشد. البته پروژه توکن بلاک چین تلگرام نیز به عنوان منبع درآمد زایی برای این شبکه اجتماعی به حساب می‌آمد اما با چند بار تاخیر بالاخره متوقف شد. پاول دورف اعلام کرده تمامی کاربران در آینده نیز می‌توانند به ویژگی‌های رایگان ‌تلگرام دسترسی داشته باشند و این پیام رسان هرگز در گروه های گفتگوی خصوصی به نمایش تبلیغ نخواهد پرداخت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال