افزایش کیفیت جستجوی گوگل با عدم نمایش محتوای غیر اصل

گوگل قصد دارد با حذف محتوای غیر اصل کیفیت نتایج جستجوی خود را برای کاربران ارتقا بخشد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به روز رسانی جدید گوگل که به زودی معرفی خواهد شد از مشاهده محتوای غیر اصل و تبلیغاتی برای کاربران جلوگیری خواهد کرد. هدف از این به روز رسانی جدید […]

گوگل قصد دارد با حذف محتوای غیر اصل کیفیت نتایج جستجوی خود را برای کاربران ارتقا بخشد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به روز رسانی جدید گوگل که به زودی معرفی خواهد شد از مشاهده محتوای غیر اصل و تبلیغاتی برای کاربران جلوگیری خواهد کرد. هدف از این به روز رسانی جدید نمایش نتایج اصلی سازندگان محتوا خواهد بود. این غول جستجوی اینترنت تلاش دارد تا نتایج جستجو را بهبود ببخشد و بدین ترتیب از افراد و شرکت هایی که محتوای اصلی تولید می کنند حمایت کند.

 به همین دلیل به روز رسانی جدید گوگل به حذف محتوای فاقد کیفیت و اعتبار نزدیک تر است. این به روز رسانی با نام آپدیت محتوای مفید معرفی شده است. زیرا با کمک آن کاربران می‌توانند محتوای متناسب با نیاز خود دریافت کنند. به گفته گوگل تغییرات جدید باعث نمایش اطلاعات منحصر به فرد و معتبر و نتایج بیشتری خواهد شد. بنابراین کاربر می‌تواند مطالبی را که قبلا آنها را ندیده است مشاهده کند. همچنین این شرکت تصمیم دارد با کمک نظرات نوشته شده توسط کارشناسان قابلیت بررسی محصول خود را نیز بهبود ببخشد. این قابلیت در ماه مارس امسال و با هدف جلب توجه افرادی که از این محصول استفاده کرده اند ارائه شد تا آنها بتوانند نظرات خود را در مورد این محصول به همراه مزایا و معایب ارائه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال