هند ۲۷۵ اپلیکیشن چینی را مسدود میکند

هند اعلام کرده است ۲۷۵ اپلیکیشن چینی را بررسی کرده و احتمالاً همه آنها را به علت نقض امنیت ملی و حریم خصوصی مسدود خواهد کرد. در این میان پابجی نیز در بین اپلیکیشن‌های مسدودی قرار خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دولت هند در یک ماه اخیر حدود ۵۹ اپلیکیشن […]

هند اعلام کرده است ۲۷۵ اپلیکیشن چینی را بررسی کرده و احتمالاً همه آنها را به علت نقض امنیت ملی و حریم خصوصی مسدود خواهد کرد. در این میان پابجی نیز در بین اپلیکیشن‌های مسدودی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دولت هند در یک ماه اخیر حدود ۵۹ اپلیکیشن چینی را مسدود کرده است. این دولت عقیده دارد اپلیکیشنهای چینی توسط دولت چین کنترل شده و برای امنیت شهروندان این کشور خطرناک است. همچنین هند اعلام کرده است داده های این اپلیکیشن ها برای جاسوسی دولت چین استفاده خواهد شد. پیش از این ایالات متحده نیز تلاش کرده بود تا برخی از اپلیکیشن های چینی از جمله تیک تاک را مسدود کند.

از دلایل اصلی تلاش دولت هند برای مسدود سازی اپلیکیشن های چینی می توان به بالا گرفتن تنش های میان این دو کشور نیز اشاره کرد. گزارش‌های منتشر شده نشان می دهد که هند به زودی حدود ۲۰۰ اپلیکیشن چینی را مسدود خواهد کرد. در این فهرست بازی محبوب پابجی‌موبایل نیز وجود دارد. این بازی محبوب توسعه دهنده چینی دارد و مورد علاقه بسیاری از کاربران هندی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال