منابع آگاه از سواستفاده چندین هکر از اطلاعات کاربران در توییتر خبر دادند

چندین منابع آگاه اعلام کردند برخلاف ادعاهای توییتر چندین هکر به داده های کاربران این شبکه اجتماعی دسترس پیدا کرده اند. آسیب پذیری موجود در این پلتفرم که در سال گذشته باعث شد تا اطلاعات بیش از پنج میلیون کاربر این شبکه اجتماعی به بیرون درز کند بسیار فراتر از آنچه که در گزارش ها اعلام […]

چندین منابع آگاه اعلام کردند برخلاف ادعاهای توییتر چندین هکر به داده های کاربران این شبکه اجتماعی دسترس پیدا کرده اند. آسیب پذیری موجود در این پلتفرم که در سال گذشته باعث شد تا اطلاعات بیش از پنج میلیون کاربر این شبکه اجتماعی به بیرون درز کند بسیار فراتر از آنچه که در گزارش ها اعلام شد، بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و طبق گزارش 9to5Mac، رخنه اطلاعاتی سال گذشته باعث سواستفاده هکرها شده است. اسناد موثقی وجود دارد که نشان می دهد هکرها از همان آسیب پذیری ها برای سو استفاده بهره بردند. اسناد دریافتی مانند شماره های موبایل نیز اکنون در پارک وب برای فروش وجود دارد. ابتدا تصور میشد اطلاعات مربوط به کاربران توییتر تنها در اختیار یک هکر قرار دارد، اما این داده ها اکنون در چندین حساب در دارک وب وجود دارد.

اوایل سال جاری میلادی آسیب پذیری توییتر توسط نشریه ی هکروان اعلام شد. توییتر نیز پس از انتشار این خبر اعلام کرد آن را برطرف کرده است. همان زمان از دسترسی یک هکر به داده هایی مانند آی دی، شماره موبایل و ایمیل خبر دادند. در آن زمان توییتر اعلام نکرده بود این اطلاعات توسط هکرها مورد یو استفاده قرار گرفته است یا خیر. زمانیکه خبر درز این اطلاعات منتشر شد، توییتر از افشای اطلاعات ۵.۴ میای.ن کاربر خود پرده برداشت.

اما روز گذشته اعلام شد تعداد هکرهایی که از آسیب پذیری توییتر سواستفاده کردند بیش از تعداد اعلام شده قبلی است و 9to5Mac نیز آن را تایید کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال