رونمایی Inno3D از نسل جدید سیستم خنک‌کنندگی iChill

روز گذشته شرکت بزرگ InnoVISION (که با نام Inno3D نیز شناخته می‌شود)، از نسل چهارم سیستم خنک‌کنندگی iChill X4 رونمایی نمود و اعلام کرد که کارت‌های گرافیک سری GTX این شرکت که سال جاری عرضه خواهند شد، قرار است به این سیستم‌ خنک‌کننده مجهز گردند. در این سیستم سازندگان از 3 فن بزرگ و 92 میلی‌متری […]

روز گذشته شرکت بزرگ InnoVISION (که با نام Inno3D نیز شناخته می‌شود)، از نسل چهارم سیستم خنک‌کنندگی iChill X4 رونمایی نمود و اعلام کرد که کارت‌های گرافیک سری GTX این شرکت که سال جاری عرضه خواهند شد، قرار است به این سیستم‌ خنک‌کننده مجهز گردند.

در این سیستم سازندگان از 3 فن بزرگ و 92 میلی‌متری که البته کاملا بی‌صدا نیز فعالیت دارند، استفاده نموده و 123 باله‌ی آلومنیومی مسئول انتقال گرمای تولید شده به لوله‌های انتقال حرارت هستند. سیستم .A.P.C.S که در این کارت گرافیک مورد استفاده قرار گرفته، می‌تواند حتی در بالاترین و سنگین‌تر شرایط نیز دمای کارت را پایین نگاه دارد. نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و تجربه در زمینه تکنولوژی و توسعه سیستم‌های مختلف توسط مهندسین iCHill، مهندسان این شرکت حالا موفق شده‌اند تا سیستم خنک‌کنندگی قدرتمندی را توسعه دهند که شاید بتوانیم آن را یکی از بهترین‌های بازار در نظر بگیریم.

Inno3D Unveils the iChill X4 Ultra Cooling Solution for Next-gen Graphics Cards

این‌طور که مدیران شرکت Inno3D نیز اعلام کرده‌اند، سیستم خنک‌کنندگی در این کارت گرافیک حالا وارد دوره جدیدی شده که می‌تواند گرمای تولید شده توسط کارت گرافیک را با شرایط ممکن به بیرون انتقال دهد. علاوه بر این، سیستم‌های مختلفی در این کارت مورد استفاده قرار گرفته که می‌تواند میزان فعالیت کارت را با یکی از رنگ‌های قرمز، آبی و سبز که بر روی آن قرار دارد، نشان دهد.

مدیر بخش محصولات شرکت Inoo3D، آقای Ken Wong به موضوع جالبی در این مورد نیز اشاره داشته و اعلام کرده که بر خلاف دیگر شرکت‌های بازار که از سیستم‌های خنک‌کنندگی جدیدتر استفاده نموده و قیمت آنها نیز افزایش پیدا می‌کند، کاربران هیچ پول اضافی برای سیستم خنک‌کننده جدید این شرکت که در کارت‌های گرافیک بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دریافت نخواهند کرد.

Inno3D Unveils the iChill X4 Ultra Cooling Solution for Next-gen Graphics Cards3

اما باید اشاره داشته باشیم که سیستم خنک‌کنندگی iChill قرار است در انواع مختلفی همچون iChill X3 با داشتن 3 فن فوق‌العاده قدرتمند و بی‌صدای Scythe و همینطور iChill X4 با داشتن 4 فن 15 میلی‌متری قدرتمند به منظور افزایش توان خنک‌سازی، عرضه شوند.

هنوز زمان عرضه شدن محصولات جدید این شرکت مشخص نشده اما می‌توانیم حالا مطمئن باشیم که کارت‌های گرافیک بعدی شرکت Inno3D قرار است به نسل جدید سیستم iChill مجهز شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال