Instagram با این طراحی کانسپت، شگفت انگیز به نظر می رسد!

آندروید L در اواخر امسال یک ظاهر کاملا جدید را به ارمغان می آورد و ما قبلا تا حدودی شاهد زبان طراحی جدید پاپ-آپ به میزان کم در برنامه های مختلف گوگل بودیم. ما هنوز نمی دانیم که توسعه دهندگان دیگر چه دیدی به طراحی جدید گوگل خواهند داشت، اما طراح خوش ذوق و جوان، Emmanuel Pacamalan یک […]

آندروید L در اواخر امسال یک ظاهر کاملا جدید را به ارمغان می آورد و ما قبلا تا حدودی شاهد زبان طراحی جدید پاپ-آپ به میزان کم در برنامه های مختلف گوگل بودیم.

ما هنوز نمی دانیم که توسعه دهندگان دیگر چه دیدی به طراحی جدید گوگل خواهند داشت، اما طراح خوش ذوق و جوان، Emmanuel Pacamalan یک کانسپت از ظاهر اینستاگرام در آینده طراحی کرده است.

صادقانه بگوییم ما واقعا امیدواریم که طراحان خود را با طراحی جدید وفق دهند، زیرا آنچه Pacamalan طراحی کرده، واقعا زیبا به نظر می رسد. انیمیشن ها سرگرم کننده هستند و ظاهر کلی آن به برنامه احساس زنده بودن می بخشد. دقیقا معلوم نیست که چه مدت طول می کشد تا اینستاگرام برنامه خود را با طراحی اصولی آپدیت کند، اما اصولا نباید زیاد طول بکشد.  چرا که اینستاگرام برنامه خود را خیلی زود برای iOS 7 بعد از آپدیت رسمی آن آپدیت کرد.

fgd

ff

Untitled

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال