اینستاگرام بخش جمع آوری کمک های مالی را به پلتفرم خود اضافه کرد

اینستاگرام بخش جذب سرمایه و کمک مالی را به شکل آزمایشی به پلتفرم خود اضافه کرده است. هم اکنون برخی از کاربران این شبکه اجتماعی در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا می توانند از طریق آن برای مسائل شخصی و یا کمک‌های مردمی پول جمع آوری کنند. در حال حاضر این قابلیت برای برخی کاربران […]

اینستاگرام بخش جذب سرمایه و کمک مالی را به شکل آزمایشی به پلتفرم خود اضافه کرده است. هم اکنون برخی از کاربران این شبکه اجتماعی در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا می توانند از طریق آن برای مسائل شخصی و یا کمک‌های مردمی پول جمع آوری کنند. در حال حاضر این قابلیت برای برخی کاربران اندرویدی فعال شده است و در آینده کاربران آیفون نیز می توانند از آن استفاده کنند. البته هم اکنون تنها کاربران فیسبوک به آن دسترسی دارند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، کاربران در اینستاگرام می توانند با ویرایش پروفایل خود و اضافه کردن گزینه افزودن کمک‌های مالی قسمت جمع آوری پول را انتخاب کنند و سپس با افزایش اطلاعات مربوط به این بخش و همچنین اضافه کردن عکس، پرداخت از طریق استریپ را انتخاب کنند. البته این بخش قبل از استفاده همگانی به طور کامل توسط اینستاگرام بررسی شده تا مطابق با قوانین این پلتفرم باشد.

اینستاگرام اعلام کرد این درخواست کمک های مالی به مدت ۳۰ روز اعتبار دارند و البته مدت زمان آن قابل تغییر است. همچنین کلیه کاربران بالای ۱۸ سال می توانند چنین درخواستی را مطرح کنند. کاربرانی که کمک مالی می‌کنند نیز ناشناس خواهند بود. اما فرد درخواست کننده می تواند نام کاربری، نام پروفایل و میزان پول پرداختی را مشاهده کند. اینستاگرام اعلام کرده است که پلتفرم وی توانست از اوایل سال جاری میلادی تاکنون ۶۵ میلیون دلار کمک مالی برای خسارات ناشی از ویروس کرونا جمع‌آوری کند. پیش از این چنین قابلیتی تنها برای لایو اینستاگرام امکان‌پذیر بود و سال ۲۰۱۹ نیز استیکر های مربوط به اهدای کمک مالی در استوری ها در اختیار کاربران قرار داده شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال