اینستاگرام قابلیت ترجمه متون را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند

بعد از منتشر شدن آمار فوق‌العاده‌ی اینستاگرام که 500 میلیون کاربر فعال این شبکه‌ی اجتماعی را تایید می‌کرد، حال اینستاگرام اعلام کرده که به زودی قابلیت ترجمه‌ی متون را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند تا کاربرانی که از نقاط مختلف دنیا با یکدیگر در ارتباط هستند مشکلات کمتری را در این زمینه داشته باشند. شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام […]

بعد از منتشر شدن آمار فوق‌العاده‌ی اینستاگرام که 500 میلیون کاربر فعال این شبکه‌ی اجتماعی را تایید می‌کرد، حال اینستاگرام اعلام کرده که به زودی قابلیت ترجمه‌ی متون را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند تا کاربرانی که از نقاط مختلف دنیا با یکدیگر در ارتباط هستند مشکلات کمتری را در این زمینه داشته باشند.

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام که توسط فیس‌بوک اداره می‌شود، به‌روزرسانی مربوط به این قابلیت را طی ماه‌های‌ آینده منتشر خواهد کرد. با دانلود این به‌روزرسانی، کاربران در صورتی که شاهد بیوگرافی، نظر یا کپشن غیر از زبان انگلیسی باشند، گزینه‌ی جدید See Translation را مشاهده خواهند کرد که توسط همین گزینه، امکان مشاهده‌ی ترجمه وجود خواهد داشت.

اینستاگرام که هم‌اکنون از 24 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند اعلام کرده که در صورت منتشر شدن این آپدیت، کامنت‌های قبلی نمی‌توانند از این ویژگی استفاده کنند و تنها کامنت‌هایی می‌توانند از قابلیت ترجمه‌ی این برنامه استفاده کنند که بعد از به‌روزرسانی بعدی این اپلیکیشن، ثبت شده‌اند.

دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توئیتر هم از چنین رویه‌ای استفاده کردند و قابلیت ترجمه را در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود قرارداده‌اند. درحالی که اینستاگرام اعلام کرده که این ویژگی طی ماه‌های آینده منتشر می‌شود، برخی کاربران هم‌اکنون توانسته‌اند از قابلیت ترجمه‌ی این برنامه استفاده کنند؛ پس زمان زیادی طول نخواهد کشید تا یکی از برنامه‌های دیگر تحت تملک فیس‌بوک نیز قابلیت ترجمه را به خود اضافه کند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال