اینستاگرام باز هم قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن خود افزود

اینستاگرام که هر روز شباهت بیشتری به برنامه‌ی Snapchat پیدا می‌کند دو ویژگی جدید را به برنامه‌ی خود افزوده است. این برنامه‌ی تحت مالکیت فیس‌بوک از ویژگی جدیدی تحت عنوان پخش ویدئوی زنده در بخش استوری رونمایی کرده که کاربران می‌توانند به راحتی ویدئوی خود را به صورت مستقیم در بخش استوری با دیگران به اشتراک بگذارند. […]

اینستاگرام که هر روز شباهت بیشتری به برنامه‌ی Snapchat پیدا می‌کند دو ویژگی جدید را به برنامه‌ی خود افزوده است. این برنامه‌ی تحت مالکیت فیس‌بوک از ویژگی جدیدی تحت عنوان پخش ویدئوی زنده در بخش استوری رونمایی کرده که کاربران می‌توانند به راحتی ویدئوی خود را به صورت مستقیم در بخش استوری با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای اینکه بتوانید به این بخش دست یابید کافی است تا وارد بخش دوربین برنامه شوید و گزینه‌ی Start Live Video را انتخاب کنید. با اینکار تا حداکثر یک ساعت می‌توانید پخش مستقیم ویدئوی خود را ادامه دهید. ممکن است دوستان شما اعلانی را مبنی بر شروع ویدئو دریافت کرده و با مشاهده‌ی آن نظرات مختلفی را ارسال کنند. از سوی دیگر امکان خاموش کردن نظرها نیز وجود دارد و حتی خود شما نیز می‌توانید نظر خود را ارسال کنید تا بقیه‌ی اعضا آن را مشاهده کنند.

بخش جدیدی در استوری اینستاگرام به عنوان Top Live نیز اضافه شده است که محبوب‌ترین ویدئوهای زنده را به نمایش می‌گذارد. این ویژگی به همراه پخش ویدئوی زنده قرار است طی هفته‌های آینده با انتشار یک به‌روز رسانی به این برنامه اضافه شود.

ویژگی دیگری نیز به برنامه‌ی اینستاگرام اضافه شده است؛ با استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام می‌توانید ویدئو و یا تصاویری را برای دوستان خود بفرستید که پس از مشاهده‌ی آن، به صورت خودکار ویدئو و یا تصویر فرستاده شده پاک شود. اگر آن‌ها از تصویر ارسالی اسکرین‌شات بگیرند و یا بار دیگر ویدئوی شما را مشاهده کنند اینستاگرام شما را از این موضوع مطلع خواهد ساخت.

اینستاگرام بیان کرده بیش از 100 میلیون نفر از بخش استوری این برنامه استفاده می‌کنند و حدود 300 میلیون نفر نیز در ماه از بخش Direct با دوستان خود در ارتباط هستند. بنابراین این دو ویژگی جدید که برای این دو بخش در نظر گرفته شده احتمالا با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال