استوری‌های اینستاگرام باز هم به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شوند

در چند وقت گذشته، فیسبوک بطور پیوسته درحال افزودن امکانات جدید به این اپلیکیشن بوده است و به‌نظر میرسد این روند پایان ندارد. حال بخش جدیدی به اینستاگرام افزوده شده است که استیکرها هستند. با توجه به اینکه اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی عکس محور است، همین مدت چند ساله که از تولد آن گذشته و […]

در چند وقت گذشته، فیسبوک بطور پیوسته درحال افزودن امکانات جدید به این اپلیکیشن بوده است و به‌نظر میرسد این روند پایان ندارد. حال بخش جدیدی به اینستاگرام افزوده شده است که استیکرها هستند. با توجه به اینکه اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی عکس محور است، همین مدت چند ساله که از تولد آن گذشته و حالا پس از این مدت استیکرها به این شبکه اجتماعی افزوده شده اند، خود جای تعجب دارد.

ولی به هر حال، استیکرها به اینستاگرام آمدند. از این پس میتوانید از استیکرها در استوری‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های خود استفاده کنید. پس از اینکه عکس موردنظر خود را ثبت کردید یا آن را از گالری انتخاب کردید، با دکمه جدیدی برای این کار روبرو خواهید شد. برای استفاده از استیکرها، امکانی برای انتخاب استیکرها با موضوع محل عکس، زمان و آب و هوا را خواهید داشت و می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی آنها، استیکرهای موردنظر خود را انتخاب کنید. برای این کار تنها کافیست نام محل موردنظر خود را جستجو کنید و سپس همه استیکرهای مرتبط با آن را مشاهده کنید. افرادی که استور شما را میبینند، قابلیتی خواهند داشت تا با لمس استیکر، اطلاعات بیشتری درمورد آن مکان بدست بیاورند.

همانطور که انتظار می‌رفت، امکان جابجایی استیکرها، تغییر سایز آن‌ها و انتخاب استایل‌های مختلف برای آنها وجود دارد. هیچ محدودیتی نیز در تعداد استیکرهای استفاده شده در یک عکس یا فیلم وجود ندارد. همچنین، به مناسبت کریسمس، پک ویژه استیکرهای این مناسبت نیز درحال حاضر قابل استفاده می‌باشد.

و در نهایت، قابلیت جدید Hands-Free که به شما امکان ضبط ویدئو را تنها با یک ضربه می‌دهد و همچنین امکان افزودن متن را بر روی عکس و فیلم خود خواهید داشت. همه ی این ویژگی‌های جدید در نسخه ی 10.3 اینستاگرام منتشر شده‌اند. این آپدیت درحال حاضر برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. در نسخه iOS اینستاگرام قابلیتی را خواهید داشت که می‌توانید تمامی استوری‌های خودتان که در 24 ساعت گذشته منتشر کرده‌اید را در غالب یک فایل ویدئویی در دستگاهتان ذخیره کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال