اینستاگرام و فیسبوک با استفاده از بنر زدن‌ ماسک را تبلیغ می‌کنند

اینستاگرام و فیسبوک در جهت تشویق کاربران خود به پوشیدن ماسک از امروز بنرهای تبلیغاتی ای را به این برنامه های اجتماعی اضافه خواهند کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فیسبوک اعلام کرده است که از این پس با استفاده از بنرهای تبلیغاتی که پوشیدن ماسک را تبلیغ می کند کاربران را […]

اینستاگرام و فیسبوک در جهت تشویق کاربران خود به پوشیدن ماسک از امروز بنرهای تبلیغاتی ای را به این برنامه های اجتماعی اضافه خواهند کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فیسبوک اعلام کرده است که از این پس با استفاده از بنرهای تبلیغاتی که پوشیدن ماسک را تبلیغ می کند کاربران را به استفاده از ماسک در اینستاگرام و فیسبوک تشویق خواهد کرد. این پیام های تبلیغاتی قرار است در بالای فید اخبار در پلتفرم فیسبوک و همچنین در قسمت بالای فید اصلی در اینستاگرام نمایش داده شوند. همچنین در این بنرها اخبار و اطلاعات مراکز کنترل و پیشگیری بیماری کووید ۱۹ در دسترس کاربران این شبکه های اجتماعی خواهد بود.

پیش از این فیسبوک و اینستاگرام طی انتقادهایی به ارائه روش ها و اطلاعات نادرست در مورد بیماری کرونا و یا زدن‌ماسک شده بودند و  به همین دلیل این اقدام فیسبوک در پاسخ به انتقادها انجام گرفته است. همچنین در بنرهای تبلیغاتی آدرس مرکز کنترل و پیشگیری بیماریها موسوم به CDC زیر نظر وزارت بهداشت ایالات متحده قرار داده شده است. این مرکز اعلام کرده است که زدن ماسک در مکان های عمومی و یا در مکان هایی که فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی شود به ‌عنوان تنها روش پیشگیری از بیماری خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال